بایدن باید بابت اظهاراتش عذرخواهی کند خبرنگاران

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، سخنگوی کرملین اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در باره پوتین را سخنانی بسیار بد خواند و گفت که مسکو فکر می نماید رئیس جمهور آمریکا به دنبال ترمیم روابط نیست.

بایدن باید بابت اظهاراتش عذرخواهی کند خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ لوازم آشپزخانه به نقل از اسپوتنیک، بایدن در مصاحبه خود گفته بود که روسیه بهای مداخله در انتخابات آمریکا را می پردازد و در پاسخ به سوالی مبنی براینکه رئیس جمهور روسیه را قاتل می داند، موافقت نموده بود.

پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: نمی خواهم اظهارنظری دراین باره داشته باشم. فقط می خواهم بگویم این سخنان رئیس جمهور آمریکا بسیار بد بودند. او بطور قطع نمی خواهد روابط دو کشور بهوبد یابد و ما این مساله را در نظر داریم.

از سوی دیگر یکی از قانونگذاران ارشد روسی امروز (پنجشنبه) گفت، مسکو به دنبال عذرخواهی آمریکا پس از اظهارات جنجالی بایدن در مصاحبه اخیرش و قاتل خواندن پوتین است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، کنستانتین کوساچف، معاون رئیس شورای فدراسیون روسیه گفت، اظهارات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه اخیرش با شبکه خبری ای. بی. سی نیوز غیرقابل قبول است و باعث بدتر شدن اوضاع و روابط بین دو کشور می گردد و به هرگونه امیدواری از سوی روسیه درباره تغییر سیاست آمریکا در قبال روسیه در دوران ریاست جمهوری بایدن خاتمه می دهد.

وی ادامه داد: اگر آمریکا بابت این اظهارات عذرخواهی نکند، ممکن است با تلافی از سوی روسیه روبرو گردد.

بایدن در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا فکر می نماید ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه یک قاتل است، گفته بود، بله و همچنین گفته بود که پوتین هیچ روحی ندارد و باید بهای مداخله ادعایی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را بپردازد؛ مساله ای که کرملین آن را رد می نماید.

معاون شورای فدراسیون روسیه همچنین در صفحه فیسبوکش نوشت: من فکر می کنم اگر هیچ توضیحی یا عذرخواهی از طرف آمریکایی خواسته نگردد، آخرین مورد نخواهد بود. این نوع ارزیابی از دهان یک دولتمرد با چنین درجه ای مجاز نیست. این نوع اظهارات تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بایدن باید بابت اظهاراتش عذرخواهی کند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن باید بابت اظهاراتش عذرخواهی کند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید