خبرنگاران کنفرانس مطبوعاتی جشنواره کن به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، تهران- خبرنگاران- کنفرانس مطبوعاتی هفتادوچهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کن با یک هفته تاخیر برگزار می گردد.

خبرنگاران کنفرانس مطبوعاتی جشنواره کن به تعویق افتاد

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی وبلاگ لوازم آشپزخانه از پایگاه اینترنتی ورایتی، متولیان جشنواره بین المللی فیلم کن کنفرانس مطبوعاتی اعلام فیلم های حاضر را با یک هفته تاخیر از 27 مه (6 خرداد 1400) به سوم ژوئن (13 خرداد) موکول کردند.

به گفته یک منبع مطلع، دلیل این تعویق یک هفته ای تعداد بالای فیلمهایی است که برای شرکت در جشنواره سال جاری ثبت نام نموده اند. پیش بینی می گردد فهرست رسمی فیلم های حاضر در بخش رقابتی جشنواره سال جاری از حد معمول طولانی تر باشد.

هفتادوچهارمین دوره جشنواره سینمایی کن طبق اعلام قبلی در روز ششم ژوئیه (15 تیر 1400) با اکران جهانی فیلم موزیکال آنت از لئوس کاراکس با بازی آدام درایور و ماریون کوتیار افتتاح می گردد. نسخه سال 2021 این رویداد با وجود شیوع کرونا و غیبت مشهود فیلم های هالیوودی، از لحاظ حضور کارگردانان سرشناس و ستاره های سینمایی کمبودی نخواهد داشت. تیری فرمو، دبیر جشنواره کن، تا به امروز نمایش دو فیلم آنت از کاراکس و بندتا از پل ورهوفن در بخش رقابتی این جشنواره را تایید نموده است. اصغر فرهادی فیلمساز سرشناس ایرانی نیز با فیلم قهرمان در این دوره از جشنواره کن ثبت نام نموده است و به احتمال زیاد یکی از مدعیان عظیم بخش رقابتی رویداد سال جاری خواهد بود.

جشنواره کن 2021 در حالی برگزار می گردد که اسپایک لی، کارگردان رنگین پوست آمریکایی، به عنوان اولین چهره سیاه پوست ریاست هیات داوران این جشنواره را برعهده خواهد داشت. این رویداد عظیم سینمایی روز 17 ژوئیه (26 تیر) به کار خود خاتمه می دهد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کنفرانس مطبوعاتی جشنواره کن به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کنفرانس مطبوعاتی جشنواره کن به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید