راهنمای سفر مقرون به صرفه به اروپا 2022 ، شرایط تور اروپا

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، لوکس و گران! دو ویژگی اصلی تورهای اروپایی هستند با این وصف ممکن است عنوان راهنمای سفر ارزان به اروپا آن هم در سال 2022 کمی عجیب به نظر رسد؛ اما همواره هستند ترفندهایی که می توان با آن ها حتی بیشترین هزینه ها را نیز دور زد. پس قبل از اینکه قید سفر به اروپا را بزنید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. در اینجا ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توان با کاهش هزینه ها سفری ارزان به یکی از خارق العاده ترین مقاصد گردشگری جهان را تجربه کرد.

راهنمای سفر مقرون به صرفه به اروپا 2022 ، شرایط تور اروپا

سفر به اروپا همواره و همواره جز رؤیاهای علاقه مندان به سفر و گردشگری ست اما در بیشتر مواقع هزینه های تور اروپا مانعی ست بر اینکه بیشتر گردشگران قید سفر به این قاره را بزنند. از این رو دانستن اینکه چگونه می توان هزینه های سفر به اروپا را کاهش داده و مهمتر اینکه سفر به کدام کشورهای این قاره سرسبز به صرفه تر است می تواند رؤیای گردشگری در اروپا را به واقعیت تبدیل کند. در مطلب راهنمای سفر ارزان به اروپا در خصوص راهکارهای کاهش هزینه های سفر صحبت نموده ایم.

راه های ارزان سفر کردن به اروپا

واحد پول رایج در اروپا یورو است این روز هم که ارزش یورو نسبت به ریال کاملاً تعیین! بنابراین در صورتی که قصد رزرو تور اروپا را دارید باید کمی زرنگ بوده و راه های صرفه جویی در هزینه ها را یاد بگیرید. داشتن سفر ارزان به اتحادیه شینگن کار سختی نیست فقط کافیست بدانید که و چگونه برای خرید بلیط هواپیما اقدام نموده و چه هتلی را رزرو کنید. مشاوران ما با توجه به بودجه شما برترین تورهای اروپایی را پیشنهاد می دهند.

ویزای شینگن در تور اروپا

از آنجا که اولین قدم برای رزرو تور اروپا اخذ ویزای شینگن است پس در ابتدا راه های دریافت ویزا را در مطلب راهنمای ارزان سفر به اروپا آنالیز می کنیم. انتخاب برترین سفارت نقشی مهم در هزینه ها و البته اخذ ویزای شینگن دارد. به همین دلیل پیشنهاد ما دریافت ویزای شینگن از سفارت اسپانیا یا فرانسه است. چرا که هر دو سفارت در شرایط کرونا خدمات اخذ ویزای توریستی را ارائه داده و البته جز مهمترین کشورهای حوزه شینگن نیز می باشند. نکته مهم اینکه ما جز آژانس های مورد تأیید سفارت اسپانیا هستیم از این رو پایین ترین درصد ریجکتی ویزای شینگن را در کارنامه خود داریم. با این وصف گردشگران تور اروپا می توانند با هزینه ای مناسب و البته شرایطی کاملاً اصولی و منظم برای دریافت ویزای شینگن اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما در تور اروپا

قدم بعدی خرید بلیط هواپیما است. اینکه کدام ایرلاین را برای سفر انتخاب می کنید و البته زمان سفر نقشی بسیار مهم در هزینه های تور اروپا دارد. در حال حاضر و از زمان شیوع ویروس کرونا به بعد تعداد پروازهای راستا ایران به اروپا محدود شدند اما همچنان ایرلاین های امارات، قطری، لوفت هانزا، اتریشی و ترکیش در این راستا فعال هستند؛ اما معمولاً هواپیمای ترکیش مناسب ترین قیمت ها را ارائه می دهد. بعلاوه برای خرید ارزان بلیط هواپیما سعی کنید روزهای غیر پیک را برای رزرو تور اروپا انتخاب کنید.

رزرو هتل های 4 ستاره در تور اروپا

به رزرو هتل در مطلب راهنمای سفر ارزان به اروپا می رسیم. انتخاب هتل نقشی بسیار مؤثر در کاهش هزینه های تور اروپا دارد. از این رو ضروری است بدانید که در تمام مقاصد گردشگری این قاره می توان انواع هتل های 3 تا 5 ستاره را برای اقامت میهمانان دید؛ اما در صورتی که می خواهید اقامتی با کیفیت و به صرفه داشته باشید هتل های 4 ستاره برترین انتخاب هستند. کارشناسان ما در واحد تورهای خارجی مناسب ترین هتل های 4 ستاره را در تورهای اروپا برنامه ریزی نموده اند.

بیمه مسافرتی در تور اروپا

داشتن بیمه مسافرتی از بایدهای دریافت ویزای شینگن و سفر به اروپا به شمار می رود. شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه های سفر به اروپا بیمه با سقف 30 هزار یورو را انتخاب کنید. این بیمه مورد تأیید سفارت بوده و هزینه ای ارزان دارد. البته در صورت رزرو تورهای اروپا ما هزینه بیمه در قالب پکیج محاسبه شده است.

حمل و نقل شهری در تور اروپا

برای صرفه جویی در هزینه های سفر به اروپا پیشنهاد می کنیم برای رفت و آمد از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو یا اتوبوس بهره ببرید. به علت قیمت بالای بنزین استفاده از تاکسی اصلاً به صرفه نیست. از طرفی هم سیستم های اتوبوس و مترو در بیشتر کشورهای این قاره بسیار پیشرفته و گسترده هستند. به طوریکه حتی گردشگران هم به راحتی می توانند با استفاده از این وسایل به هر جا که می خواهند دسترسی داشته باشند.

انتخاب رستوران در تور اروپا

خورد و خوراک روزانه نیز از بخش های مهم در مطلب راهنمای سفر ارزان به اروپا هستند. هتل های اروپا به طور معمول تنها سرویس صبحانه را ارائه می دهند بنابراین برای وعده های غذایی نهار و شام بایستی رستوران های مناسب را انتخاب کنید. خوشبختانه اروپا پر است از کافه و رستوران های کوچک و دنج که غذاهای با کیفیت را با قیمت های مناسب ارائه می دهند؛ بنابراین برای صرفه جویی در هزینه های تور اروپا به جای انتخاب رستوران های لوکس می توانید وعده های غذایی را در کافه های دنج سرو کنید.

بیشتر بخوانید:

جاذبه های گردشگری در تور اروپا

گردشگران برای بازدید از جاذبه هایی مانند موزه، بناهای تاریخی و غیره بایستی بلیط تهیه نمایند. در بعضی از موارد می توان بلیط مجموعه های گردشگری را به وسیله وب سایت و در قالب پکیج ارزان تر خریداری کرد. شما می توانید برای این کار از مشاوره تور لیدر بهره ببرید. در مجموع این که چه اندازه از بودجه سفر را به گردش، سرگرمی و بازدید از جاذبه ها اختصاص دهید کاملاً به خودتان بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: دیدنی های کشورهای اروپای

برای سفر به اروپا چقدر پول ضروری است؟

اینکه در سفر به اروپا چقدر پول ضروری است به این بستگی دارد که چه زمانی را برای سفر انتخاب می کنید و قصد بازدید از چند کشور اروپایی را دارید. به عنوان مثال هزینه اقامت 4 شبه در پاریس حدود 1500 یورو است اما طبیعتاً در صورتیکه بخواهید و فرانسه را به صورت ترکیبی انتخاب کنید این هزینه افزایش پیدا می نماید. در مجموع می توان با پیشنهاداتی که در مطلب راهنمای سفر ارزان به اروپا داده شد هزینه های سفر را به اندازه قابل توجهی کاهش داد.

بیشتر بخوانید: برای سفر به اروپا چقدر پول ضروری است

فرودگاه های بین المللی اروپا

قاره اروپا به داشتن فرودگاه های لوکس در سراسر جهان معروف است. فرودگاه هیترو لندن (London Heathrow Airport)، فرودگاه زوریخ (Zurich Airport)، فرودگاه مونیخ (Munich Airport) و فرودگاه اسخیپول آمستردام (Amsterdam Schiphol Airport) از لوکس ترین فرودگاه های اروپا به شمار می فرایند که با امکانات کامل و پروازهای دقیق از میهمانان استقبال یا آن ها را بدرقه می نمایند. علاوه بر این کشورهای اسپانیا، فرانسه و ایتالیا نیز دارای فرودگاه های بین المللی بسیار معروف می باشند.

بیشتر بخوانید:

برترین فصل سفر به اروپا

قاره اروپا از چندین کشور نسبتاً کوچک تشکیل شده است؛ بنابراین می توان گفت که آب وهوای کشورهای این قاره تقریباً مشابه هستند اما در مجموع کشورهایی که در بخش جنوبی اروپا قرار گرفته اند آب و هوایی معتدل تر از منطقه ها غربی اروپا دارند. با این وصف نیمه اول سال یعنی فصل های بهار و تابستان را می توان برترین زمان برای رزرو تور اروپا دانست.

بیشتر بخوانید: برترین زمان سفر به اروپا چه فصلی است؟

برترین مراکز خرید اروپا

اروپا را می تواند مهد مد و فشن در جهان دانست. بیشتر برندهای معروف جهان حاصل خلاقیت و نبوغ طراحان مد در این قاره هستند؛ بنابراین قطعاً گشت و گزار در میان خیابان شانزه لیزه پاریس یا رامبلاس اسپانیا را تجربه ای کاملاً منحصربه فرد خواهد بود که فقط و فقط مختص تورهای اروپایی می باشد.

بیشتر بخوانید: لوکس ترین مراکز خرید اروپا

برترین کشورهای اروپایی برای سفر

در ادامه مطلب راهنمای سفر ارزان به اروپا نگاهی خواهیم داشت به برترین کشورهای این قاره برای سفر و گردشگری، بی شک در ابتدای این فهرست قرار خواهد گرفت. در ادامه می توان از اسپانیا، ایتالیا و یونان نام برد. مقاصدی که هم نوستالژیک هستند هم با مدرن ترین امکانات از گردشگران استقبال می نمایند. اتریش، سوئد و سوئیس نیز از دیگر مقاصد پرطرفدار در تور اروپا به شمار می فرایند. در این بین اما سفر به کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا بسیار ارزان تر از سایر مقاصد به شمار می رود.

بیشتر بخوانید:

تور ترکیبی اروپا؛ شرایط سفر به اروپا

بیشتر متقاضیان راه تقریباً دور و درازی را برای دریافت ویزای شینگن طی می نمایند؛ بنابراین بعد از دریافت ویزا حیف است اگر سفر خود به اروپا را تنها به یک مقصد محدود کنید. تورهای اروپا معمولاً به صورت ترکیبی برگزار شده و بازدید از دو یا چند کشور اروپایی را شامل می گردد. یادآوری می کنیم که شرط اول رزرو تور اروپا دریافت ویزای شینگن از یکی از کشورهای این حوزه می باشد. جهت اخذ ویزای شینگن و رزرو تور اروپا می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

راهنمای سفر به اسپانیا

آژانس هواپیمایی وبلاگ لوازم آشپزخانه چه خدماتی را در تور اروپا ارائه می دهد؟

معروفترین میراث های جهانی یونسکو در اروپا کدامند؟

لوکس ترین مراکز خرید اروپا

ارزان ترین مقاصد اروپا برای تورهای تابستانی

افتخارات آژانس هواپیمایی وبلاگ لوازم آشپزخانه

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک

به "راهنمای سفر مقرون به صرفه به اروپا 2022 ، شرایط تور اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر مقرون به صرفه به اروپا 2022 ، شرایط تور اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید