سنگین ترین جریمه تاریخ بایرن مونیخ برای سادیو مانه

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، به گزارش اسکای اسپورت، بایرن مونیخ در ملاقات رفت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی با سه گل بازنده شد. در دقیقه 82 این بازی لروآ سانه با سادیو مانه درگیری لفظی پیدا کرد. این درگیری به رختکن هم کشیده شد؛ تا جایی که دو بازیکن در رختکن با هم درگیر می شوند و گفته می گردد مانه کشیده ای را به صورت سانه می زند. این سیلی باعث شد تا خون از دهان سانه جاری گردد.

سنگین ترین جریمه تاریخ بایرن مونیخ برای سادیو مانه

باشگاه بایرن مونیخ در بازگشت تیم به خیلی سریع به این رخداد واکنش نشان داد و مانه را جریمه مالی و یک جلسه از همراهی تیم ممنوع نمود. اکنون مبلغ جریمه مالی مانه معین شده است. باشگاه بایرن مونیخ این بازیکن سنگالی را 300 هزار یورو جریمه کرد که سنگین ترین مقدار جریمه در تاریخ باشگاه آلمانی است.

لوتار ماتیوس، بازیکن سابق بایرن مونیخ، در واکنش به این جریمه مالی گفت: به نظرم این جریمه منطقی و قابل پیش بینی بود.

مانه که تابستان گذشته به بایرن پیوست به علت آسیب دیدگی نتوانسته است عملکرد روز های اوجش در لیورپول را ادامه بدهد. او جام جهانی را هم به همین علت از دست داد و اکنون به نظر می رسد از نظر روانی هم با مشکلاتی روبه روست. با این شرایط باید منتظر جدایی او در تابستان بود و بسیار بعید است که در تیم بماند.

شبکه اسکای اسپورت آلمان اظهار داشت که مانه اصلا در تفکرات توماس توخل برای فصل بعد جایی ندارد و این بازیکن تابستان پیش رو بایرن مونیخ را ترک خواهد نمود. به احتمال زیاد مانه دوباره به لیگ برتر انگلیس برخواهد گشت. پیش از این هم رسانه های انگلیسی نوشتند که مانه دلتنگ لیگ جزیره است و دوست دارد که بایرن را ترک کند و دوباره در لیگ برتر به میدان رود.

منبع: فرارو

به "سنگین ترین جریمه تاریخ بایرن مونیخ برای سادیو مانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگین ترین جریمه تاریخ بایرن مونیخ برای سادیو مانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید