شرایط مبهم بانوان جودوکار ناشنوا برای اعزام به المپیک

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، سرمربی تیم ملی جودو بانوان ناشنوا با بیان این که هنوز شرایط اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به المپیک ناشنوایان معین نیست، گفت: منتظر تصمیم فدراسیون هستیم که آیا بانوان جودوکار به المپیک اعزام می شوند یا خیر؟

شرایط مبهم بانوان جودوکار ناشنوا برای اعزام به المپیک

نرگس موسوی در گفت وگو با وبلاگ لوازم آشپزخانه، اظهار کرد: از سال 99 که تیم جودو بانوان ناشنوا را تشکیل دادیم، هدف مان شرکت در مسابقات جهانی فرانسه و مطرح کردن تیم بانوان در این مسابقات بود که متاسفانه پس از این که شرایط اعزام بانوان به این مسابقات فراهم نشد، دیگر انگیزه ای برای ادامه کار نداشتم.

وی گفت: ما تا زمانی که در تورنمنت های برون مرزی شرکت نکنیم، ارزیابی دقیقی نمی توانیم از شرایط بانوان جودوکار داشته باشیم، تنها برگزاری اردوهای داخلی ملاک درستی برای ارزیابی بانوان جودوکار نیست. حداقل باید در یک تورنمنت برون مرزی شرکت نمایند تا ببینیم بانوان جودوکار ناشنوا در چه شرایطی قرار دارند.

سرمربی تیم ملی جودو بانوان ناشنوا هم چنین درباره شرایط اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به المپیک، اعلام نمود: فدراسیون به طور شفاف به ما اعلام نکرده که آیا بانوان جودوکار به المپیک اعزام می شوند یا خیر؟ واقعا اگر شرایط اعزام بانوان جودوکار به المپیک نیز فراهم نگردد، انگیزه ای برای ادامه همکاری با بانوان جودوکار ناشنوا نخواهم داشت. هدف گذاری ما تنها شرکت در اردوهای داخلی نیست، دوست دارم پس از 15 سال کار حرفه ای در جودو، شرایط اعزام بانوان جودوکار به مسابقات آسیایی و جهانی فراهم گردد تا بانوان انگیزه کافی برای ادامه تمرینات را داشته باشند.

موسوی در سرانجام اضافه نمود: پس از اعزام نشدن به مسابقات جهانی فرانسه، دوست ندارم المپیک ناشنوایان را نیز از دست بدهیم، امیدوارم فدراسیون زودتر شرایط جودو بانوان را برای اعزام به المپیک معین کند تا از بلاتکلیفی خارج شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرایط مبهم بانوان جودوکار ناشنوا برای اعزام به المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مبهم بانوان جودوکار ناشنوا برای اعزام به المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید