موتورولا از گوشی موتو G52 با نمایشگر OLED رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، موتورولا در نوترین اقدام خود و خیلی بی سر و صدا از گوشی هوشمند نو موتو G52 رونمایی کرد. از لحاظ طراحی، این گوشی هوشمند نو با نسل قبلی خود یعنی موتورولا G51 5G تفاوت چندانی ندارد. در قسمت جلویی این گوشی ما شاهد یک پنل OLED هستیم که یک حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی روی آن دیده می گردد. در قاب پشتی این گوشی نیز سیستم دوربین سه گانه به همراه یک فلش LED به چشم می خورد. در نگاه اول می توان گفت که موتو G52 یک میان رده نو موتورولا است که قابلیت هایی نظیر نمایشگر 90 هرتزی، دوربین 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ 30 واتی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. در ادامه به آنالیز سایر مشخصات این گوشی هوشمند نو موتورولا خواهیم پرداخت.

موتورولا از گوشی موتو G52 با نمایشگر OLED رونمایی کرد

موتورولا یکی از شرکت های پیروز در زمینه فراوری گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود که اگرچه به مقدار شرکت های بزرگ فعال در این زمینه کاربر ندارد اما توانسته با عملکرد خوب خود در بخش میان رده و مالی، توجه عده زیادی را به خود جلب کند. این شرکت که در حال حاضر زیر نظر لنوو به کار خود ادامه می دهد، اخیراً از گوشی هوشمند موتو G52 رونمایی کرد تا با قابلیت هایی که این میان رده تازه به کاربران ارائه می دهد بتواند نظر مساعد آن ها را جلب کند.

بپردازیم به آنالیز مشخصات موتو G52، جایی که موتورولا از یک نمایشگر 6.6 اینچی OLED با رزولوشن Full HD+، نسبت تصویر به بدنه 20:9 و رفرش ریت 90 هرتز در این گوشی هوشمند تازه استفاده نموده است. این گوشی بعلاوه از تراکم پیکسل 402ppi و گاموت رنگی DCI P3 پشتیبانی می نماید. باید خاطر نشان کنیم که سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند نصب است و رابط کاربری My UX موتورولا روی آن اجرا می گردد.

تازهترین میان رده موتورولا از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی روی حفره نمایشگر بهره می برد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی استفاده نمایند. روی قاب پشتی این گوشی اما یک سیستم دوربین سه گانه دیده می گردد که متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/1.8، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق میدان برای گرفتن عکس های پرتره است. G52 بعلاوه از دو اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos بهره می برد.

قلب تپنده این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام به همراه 4/6 گیگابایت حافظه رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل می دهد. باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده، 4 هسته با فرکانس کاری 2/4 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 1/9 گیگاهرتز دارد. در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی Adreno 610 هم برای انجام امور پردازشی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. کاربران بعلاوه می توانند با استفاده از کارت حافظه میکرو SD حافظه داخلی آن را ارتقاء دهند.

موتورولا به عنوان منبع تغذیه موتو G52 از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بهره برده که از تکنولوژی شارژ 30 واتی TurboPower برای بدست آوردن انرژی مجدد خود استقاده می نماید. این گوشی بعلاوه مجهز به گواهینامه ضد آب IP52 است که در حدود 169 گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز به 7.99 میلی متر می رسد. در نهایت باید اشاره کنیم که موتو G52 با قیمت 249 یورو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و طی هفته های آینده در بعضی از بازارهای اروپایی در دسترس خواهد بود. همانطور که در ابتدای خبر به آن اشاره کردیم، این گوشی هوشمند جانشین موتو G51 است که پاییز سال گذشته به کاربران معرفی گردید.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که موتو G51 مجهز به نمایشگر 6.8 اینچی LCD با رفرش ریت 120 هرتزی و نرخ نمونه برداری تاچ 240 هرتز است. حفره ای در قسمت وسط بالای نمایشگر قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی دستگاه است. دوربین اصلی این گوشی که در قاب پشتی آن تعبیه شده مجهز به یک سنسور 50 مگاپیکسلی است که یک سنسور 8 مگاپیکسلی 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق در کنار آن قرار دارند. قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون 480 پلاس کوالکام است که با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار گرفته است. در نهایت باید به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی اشاره کنیم که با شارژر 10 واتی انرژی مجدد خود را بدست می آورد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "موتورولا از گوشی موتو G52 با نمایشگر OLED رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا از گوشی موتو G52 با نمایشگر OLED رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید