ورود افراد واکسینه نشده به مترو ممنوع می گردد؟

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص اجرای محدودیت های هوشمند در متروی تهران توضیحاتی داد.

ورود افراد واکسینه نشده به مترو ممنوع می گردد؟

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ لوازم آشپزخانه، علی عبداله پور نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پاسخ به این سوال که آیا افرادی که واکسن تزریق نکردند امکان استفاده از خطوط مترو را دارند یا خیر؟ اظهار کرد: علی رغم صحبت هایی که شده است در این زمینه اما همچنان هیچ ابلاغیه در این زمینه به متروی تهران اعلام نشده است و بنده هم فقط در این مورد شنیده ام و هنوز چیزی عملیاتی نشده است و فکر می کنم این موضوع با توجه به امکانات موجود غیر ممکن است.

وی اضافه نمود: در بعضی از کشور های پیشرفته جهان سیستم اعلام قرنطینه هوشمند وجود دارد اما در سیستم حمل و نقل عمومی وجود ندارد و تشخیص افراد مبتلا سخت است.

عبداله پور در خصوص ضدعفونی کردن واگن های مترو گفت: همچنان این کار در حال اجرا شدن است و بسیاری از واگن ها و ایستگاه های مترو روزانه در حال ضدعفونی شدن هستند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بعلاوه در پاسخ به سوالی در خصوص تعداد واگن و قطارهای فرسوده در مترو شهر تهران گفت: نزدیک 450 تا 500 واگن و بعلاوه بیش از 40 قطار داریم که احتیاج به بازسازی دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ورود افراد واکسینه نشده به مترو ممنوع می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود افراد واکسینه نشده به مترو ممنوع می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید