کار دست یک کاربر خوش ذوق؛ گلکسی A32 با باتری 30 هزار میلی آمپر ساعتی!

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، با وجود اینکه طی سال های گذشته گوشی های هوشمند در حوزه های مختلف با پیشرفت حیرت انگیزی روبرو شده اند، اما در این میان در زمینه باتری شاهد پیشرفت خاصی نیستیم. به طور تعیین، در این رابطه فقط روز به روز سرعت شارژ گوشی های هوشمند بیشتر می گردد ولی برای ظرفیت باتری تغییر خاصی پدید نمی آید. اما یک کاربر برای غلبه بر این محدودیت، پیروز شده برای گلکسی A32 از باتری بسیار بزرگ 30 هزار میلی آمپر ساعتی استفاده کند.

کار دست یک کاربر خوش ذوق؛ گلکسی A32 با باتری 30 هزار میلی آمپر ساعتی!

چند روز قبل یکی از کاربران ردیت به نام Downtown-Cranberry44، در این شبکه اجتماعی تصویری از این گوشی عجیب و غریب را منتشر کرد. او برای دستیابی به این هدف، 6 باتری 50E را به هم وصل نموده که در نهایت ظرفیت آن ها به 30 هزار میلی آمپر ساعت رسیده و سپس این باتری ها به طور مستقیم به گوشی وصل شده اند.

البته طبیعتا این باتری ها وزن بسیار بالایی دارند و وزن آن ها به حدود 450 گرم می رسد که بیش از 2 برابر وزن گوشی گلکسی A32 است. بعلاوه این کاربر خوش ذوق پیروز شده تعداد پورت های گوشی را افزایش دهد و از دو پورت USB-A، یک پورت USB-C، یک پورت microUSB و یک پورت لایتنینگ هم بهره می برد. بنابراین عملا این گوشی نسبت به تقریبا تمام لپ تاپ ها تنوع پورت بهتری ارائه می نماید.

این کاربر گزارش داده که شارژ کامل این باتری حدود 7 ساعت طول می کشد ولی نرم افزار گوشی گلکسی A32 نمی تواند به درستی آن را تشخیص دهد و به همین دلیل درصد باتری همیشه روی 1 درصد قرار گرفته است. این گوشی تغییر یافته ظاهر جذابی ندارد اما چنین کارهایی نشان می دهد که کاربران با کمی تخصص و خلاقیت می توانند تغییرات جذابی را برای گوشی ها عملی نمایند.

باید خاطرنشان کنیم وصل کردن باتری های مختلف به این روش، ریسک انفجار و آتش سوزی هم به همراه دارد و بنابراین این بخش از موضوع هم باید در نظر گرفته گردد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

47,000,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

6,359,000

تومان

خرید گوشی از وبلاگ لوازم آشپزخانه

مشاهده همه

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "کار دست یک کاربر خوش ذوق؛ گلکسی A32 با باتری 30 هزار میلی آمپر ساعتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار دست یک کاربر خوش ذوق؛ گلکسی A32 با باتری 30 هزار میلی آمپر ساعتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید