کرسی تعاون و کارآفرینی در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، کرسی تعاون و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با حضور مدیر تعاون این اداره در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس بوشهر افتتاح شد.

کرسی تعاون و کارآفرینی در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ لوازم آشپزخانه، کرسی تعاون و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با حضور مجید پرویزی، مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر و روح الله فاتحی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس بوشهر افتتاح شد.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در آیین افتتاح کرسی تعاون و کارآفرینی گفت: ایجاد این کرسی با هدف توسعه فرهنگ کسب و کار تعاونی و ایجاد تعاونی های نوپا و دانشجویی در دانشگاه است.

پرویزی ادامه داد: دانشجویان می توانند در زمان تحصیل یا پس از فارغ التحصیلی، تعاونی دانشجویی تشکیل دهند و یا با راه اندازی تعاونی های دانش بنیان، فعالیت های تولیدی و صنعتی داشته باشند و از این طریق جذب بازار کار شوند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: در اداره کل تعاون پروژه های دانشجویی تحت عنوان میکرو پروژه تعریف نموده ایم که تا به امروز دو پروژه را به دانشکده کسب و کار و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس واگذار نموده ایم و خود را مکلف به حمایت از خاتمه نامه های دانشجویی در حوزه کسب، کار و تعاون می دانیم.

وی تاکید نمود: ضروری است این اداره با دانشگاه ها بخصوص دانشگاه خلیج فارس به عنوان دانشگاه مادر استان بوشهر، همکاری های علمی و پژوهشی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کرسی تعاون و کارآفرینی در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرسی تعاون و کارآفرینی در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید