تئاتر

کتابخانه گویای بچه ها نابینای کرمان افتتاح شد

در ایران حدود 120 هزار نفر نابینا و 650 هزار نفر کم بینا یا مبتلا به اختلال های بینایی زندگی می نمایند. یکی از نیازهای مغفول مانده این جمعیت 770 هزار نفری، دسترسی به محصولات فرهنگی ویژه افراد نابینا یا کم بینا است. به گزارش خبرنگاران، با جست وجویی ساده و بعلاوه...

6 بهمن 1401

اعلام مصوبات شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی

شورای صدور پروانه نمایش آثار غیرسینمایی با نمایش 5 عنوان فیلم داستانی بلند، یک عنوان مستند و 7 عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.

3 آبان 1401

زیبایی های عجیب از نوع باستانی!

مفهوم زیبایی برای افراد مختلف می تواند متفاوت باشد، همین اختلاف سلیقه و دیدگاه است که تفاوت انسان ها را به وجود آورده است.

6 تیر 1401

هادی مرزبان: دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد عاشقانه است

تهران (پانا) - هادی مرزبان که قصد دارد نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد را روی صحنه ببرد، این اثر را از جمله ارزشمندترین آثاری که کارگردانی کرده است، معرفی کرد.

15 اسفند 1400

لیلا بلوکات و روز جهانی معلولین

لیلا بلوکات بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد 4 آذرماه سال 59 در تهران است. او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس هایی را از حضورش در جمع معلولین در مشهد منتشر کرد.

3 بهمن 1399

آشنایی با بهترین و معروف ترین پارک های تهران

تراکم جمعیت در مناطق مسکونی تهران بسیار بالاست، اما با این حال نزدیک به 40 هکتار از مساحت تهران را فضای سبز، بوستان ها و پارک ها تشکیل داده اند .

28 مهر 1399