والیبال

لیگ برتر والیبال، پیکان از سد گنبد گذشت، جدال آذرباتری و هراز، نیمه تمام ماند

تیم پیکان در نخستن بازی از هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری گنبد به پیروزی رسید و بازی آذرباتری و هراز نیمه تمام ماند.

11 اردیبهشت 1401

صادقیانی: درک می کنیم که هر تیمی به منافع خودش رأی بدهد

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان گفت: عاقلانه این بود که مسابقات به صورت متمرکز برگزار گردد ولی درک می کنیم که هر تیمی با توجه به منافع خودش رأی بدهد.

27 فروردین 1401

والیبال قهرمانی آسیا؛ گام اول مدعیان شرقی محکم بود

تهران (پانا) - تیم های ملی کره جنوبی و چین اولین بازی از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا را با برد قاطع آغاز کردند.

23 شهریور 1400

رفتار زشت با فرهاد!

خبرنگاران: تیم ملی والیبال ایران روز ها عجیبی را سپری می نماید؛ در شرایطی که این تیم با سرمربی تازه، ولادیمیر آلکنو، راهی رقابت های لیگ ملت های آسیا شد تا خودش را برای بازی های المپیک محک بزند معین شد که قدرت والیبال ایران به طرز عجیبی کاهش یافته است.

26 تیر 1400

لیگ برتر والیبال 16 تیمی شد، برگزاری رقابت ها به شیوه لیگ جهانی

به گزارش خبرنگاران، بحث 16 تیمی شدن رقابت های لیگ برتر والیبال موضوعی بود که از زبان رئیس فدراسیون مطرح و روز دوشنبه به صورت نهایی تصویب شد.

2 خرداد 1400

خبرنگاران صالحی امیری: کشتی، والیبال و بسکتبال سه رشته طلایی ایران هستند

تهران- خبرنگاران- رییس کمیته ملی المپیک از کشتی بسکتبال و والیبال به عنوان سه رشته طلایی یاد و گفت : بسکتبال و والیبال بزودی از فوتبال هم عبور خواهند کرد.

15 اسفند 1399

آشنایی با بهترین و معروف ترین پارک های تهران

تراکم جمعیت در مناطق مسکونی تهران بسیار بالاست، اما با این حال نزدیک به 40 هکتار از مساحت تهران را فضای سبز، بوستان ها و پارک ها تشکیل داده اند .

28 مهر 1399

فردا؛ برگزاری اولین نشست کمیته فنی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

اولین جلسه کمیته فنی و اتاق فکر فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی، فردا (شنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار خواهد شد.

27 مهر 1399

هدف پیکان اعتماد کردن به جوانان است، بودجه فصل بعد محدود است

محمد ترکاشوند پس از عقد قرارداد با تیم والیبال پیکان برای فصل جدید درباره شرایط تیم به خبرنگاران گفت: زمان زیادی از دست دادیم و بسیار دیر تصمیم به تیم داری در مسابقات لیگ برتر گرفته شد. بودجه محدودی در اختیار داریم و نمی توانیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم....

13 مرداد 1399

کیاوش حیدری هم سپاهانی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه فولادمبارکه سپاهان، کیاوش حیدری بازیکن پشت خط زن والیبال که فصل گذشته در تیم شهداب یزد بازی می کرد، بانظر مساعد رحمان محمدی راد سرمربی سپاهان با عقد قراردادی به این تیم پیوست.

2 مرداد 1399

کولاکوویچ: معروف رهبر والیبالیست های نسل خود است، سرمربی جدید از ثمرات کار ما بهره می برد

سرمربی سابق تیم والیبال ایران ضمن تمجید از توانمندی های سعید معروف مطرح نمود 3 سال سخت قبل از المپیک تلاش کرده است و اکنون سرمربی جدید ثمرات کار او را خواهد برد.

27 خرداد 1399