امکان دسترسی به خدمات شهرداری تهران از پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از ارائه خدمات الکترونیک شهرداری تهران در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت اطلاع داد.

امکان دسترسی به خدمات شهرداری تهران از پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت

هادی محضرنیا با اشاره به دستور زاکانی شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات مدیریت شهری در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، گفت: از اردیبهشت ماه امسال، این موضوع در اولویت نهاده شد و همکاران بخش فنی، زمینه لازم را برای انجام این کار فراهم کردند.

سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران اضافه نمود: علاوه بر الزام سازمان فاوای شهرداری تهران مبنی بر پیاده سازی این اقدام قانونی، شهردار تهران نیز این موضوع را پیگیری نموده و بر اجرایی شدن آن تاکید داشتند به طوری که به محض انجام هماهنگی های لازم، از ساعت 20 شنبه نهم مهرماه، شهروندان این امکان را دارند که به پنجره خدمات دولت وارد شده و از سامانه خدمات شهرداری تهران استفاده نمایند.

وی با اشاره به ارائه ده ها خدمت مختلف شهرداری تهران در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، اضافه نمود: رسیدگی به درخواست های مردمی 137، صحت سنجی املاک مسکونی و غیرمسکونی، پرداخت عوارض خودرو و پرداخت طرح ترافیک به وسیله درگاه تهرانِ من و درگاه دولت الکترونیک از مهم ترین خدماتی است که در اختیار شهروندان واقع شده است.

وبلاگ لوازم آشپزخانه اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امکان دسترسی به خدمات شهرداری تهران از پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان دسترسی به خدمات شهرداری تهران از پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید