بازی هایی که شما را در نقش یک عکاس قرار می دهند

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، به طور کلی بازی های عکاسی معمولاً دارای گیم پلی تخیلی هستند و روند داستانی هموار و ساده ای دارند. هدف اصلی این بازی ها ارائه یک تجربه آرام بخش و سرگرم کننده برای همه دوستداران بازی های ویدئویی است.

بازی هایی که شما را در نقش یک عکاس قرار می دهند

بازی های عکاسی مجازی با فضای دلنشین و آرامش بخش شان می توانند پس از یک هفته سخت و پراسترس حس سکون و آرامش را به شما هدیه نمایند. به لطف فضا های واقعیت مجازی و یا تخیلی طراحی شده در این بازی ها، شما می توانید در گوشه ای دنج از خانه خود مکان های خارق العاده دنیا را بگردید و بعلاوه سرزمین های به یاد ماندنی و زیبا را کاوش کنید.

این بازی ها نه تنها برای دوستداران عکاسی بلکه برای هر بازیکنی که از بازی های مفرح با تصاویری خیره نماینده و داستان های سرگرم نماینده لذت می برد، مناسب است.

شما در این بازی ها می توانید انتخاب کنید که در دنیا های واقع گرایانه، مانند جنگل ها و یا شهر های شلوغ گم شوید و یا در دنیا های کاملاً متفاوت و پر از موجودات شگفت انگیز و جادویی به جست وجو بپردازید.

به طور کلی بازی های عکاسی معمولاً دارای گیم پلی تخیلی هستند و روند داستانی هموار و ساده ای دارند. هدف اصلی این بازی ها ارائه یک تجربه آرام بخش و سرگرم نماینده برای همه دوستداران بازی های ویدئویی است.

افریکا (Afrika) یک بازی به سبک ماجراجویی عکاسی است که مطمئناً تجربه ای فراموش نشدنی را برای همه بازیکنان خود به ارمغان می آورد. این بازی شبیه سازی شده به لطف گرافیک زیبا و گیم پلی منحصر به فرد خود یکی از برترین بازی ها برای دوستداران حیوانات و طبیعت محسوب می گردد.

به لطف این بازی بازیکنان می توانند تبدیل به یک عکاس حیات وحش شوند و شگفتی های قاره آفریقا را کشف نمایند. این بازی منظره ها و حیات وحش فریبنده ای دارد و تصاویر به زیبایی و به طبیعی ترین شکل طراحی شده اند.

با اینکه گیم پلی آن نسبتاً آسان است، به علت تجربیات منحصربه فردی که ارائه می نماید، هنوز یک بازی سرگرم نماینده برای تمامی گیمر ها با تجربیات و سلیقه های متفاوت به شمار می آید. این بازی شبیه سازی عکاسی به شما احساس یک کاوشگر بودن را می دهد.

نسل اومورنگی (Umurangi) یک بازی شبیه سازی اول شخص است که یک انتخاب عالی برای آن دسته از بازیکنانی است که عاشق کاوش در شهر های بازی های ویدئویی و فانتزی هستند. این بازی عکاسی علمی-تخیلی در یک آینده پر جنب وجوش اتفاق می افتد. داستان مجذوب کننده این بازی درباره عکاسی تازه کار است که رویای تبدیل شدن به یک عکاس بزرگ را دارد. نسل اومورنگی با گیم پلی تخیلی و تصاویر خارق العاده ای که دارد پیروز به کسب جایزه های بسیاری شده است.

در فضای مجذوب کننده این بازی بازیکنان باید عکس های خوب و زیادی بگیرند تا پیشرفت نمایند. زیرا هر یک از عکس های آن ها در سیستم گیم پلی به شدت مورد قضاوت قرار می گیرند. به لطف سیستم جایزه و سایر چالش های سرگرم نماینده، بازیکنان نه تن ها می توانند سرگرم شوند بلکه بیشتر در خصوص عکاسی، ترکیب بندی رنگ ها و صحنه ها و حتی تئوری رنگ آموزش می بینند و حتی می توانند سبک شخصی خود را توسعه دهند.

بازی New Pokémon Snap یک عنوان عکاسی اول شخص است و یکی از سرگرم نماینده ترین بازی های نینتندو سوئیچ برای انواع گیمرها، به خصوص هواداران پوکمون، محسوب می گردد. بازیکنان می توانند به گردش در دنیا رنگارنگ پوکمون ها، در حالی که آن ها را در زیستگاه طبیعی خود دیدن می نمایند بپردازند و عکس های جالبی از آن ها بگیرند.

در گیم پلی، بازیکنان باید در خصوص انواع مختلف پوکمون هایی که در این جنگل های سرسبز و دیگر بخش های زیبای جزیره زندگی می نمایند تحقیق نمایند و به پروفسور میرور (Mirror) یاری نمایند تا راز درخشش خاص این پوکمون ها را کشف کند.

فایرواچ (Firewatch) یک بازی عکاسی تمام عیار نیست، بلکه یک بازی معمایی ماجراجویی اول شخص به شمار می رود. با این همه عکاسی نقش بسیار مهمی در بازی ایفا می نماید و گیم پلی آن را خاص تر می نماید. بازیکنان کنترل شخصیتی به نام هنری را در دست خواهند داشت که یک مراقب آتش است و به تنهایی در جنگل وایومینگ (Wyoming) کار می نماید.

هنری در طول گشت و گذار ماجراجویانه خود در جنگل، تنها می تواند چند عکس با یک دوربین یکبارمصرف بگیرد. این عکس ها آنقدر مجذوب کننده هستند که می توانید آن ها را ذخیره و چاپ کنید. ویژگی های خاص عکاسی، منظره ها باشکوه و بعلاوه داستان معمایی و مجذوب کننده Firewatch این بازی را به یکی از ضروری ترین تجربیات برای دوستداران عکاسی تبدیل نموده است.

هیولا های جزیره ماراویلا (Beasts of Maravilla Island) یک بازی عکاسی ماجراجویی پیروز از ناشرانی مستقل است. داستان این بازی در جنگل های فانتزی و جادویی اتفاق می افتد جایی که بازیکنان می توانند حین عکس گرفتن محیطی خیره نماینده را کاوش نمایند و پنجاه موجود و گیاه قابل توجه آن را کشف نمایند.

این عنوان یکی از جادویی ترین بازی های عکاسی با موجودات ماوراء طبیعی است که برای گیمر های مشتاق یک انتخاب عالی محسوب می گردد. در این گیم پلی بازیکنان نه تنها منطقه و ساکنان آن را کاوش می نمایند، بلکه می توانند با نحوه تنظیم عکس ها و ساخت یک کتاب عکس، درباره عکاسی بیشتر بیاموزند و به عنوان یک بازی شبیه سازی عکاسی بسیار شما را سرگرم خواهد نمود.

ایست شید (Eastshade) محبوب ترین بازی شبیه سازی عکاسی ماجراجویی است که در آن بازیکنان می توانند تبدیل به یک نقاش شوند و دنیای رویا مانند و شگفت انگیزی را که آن ها را احاطه نموده است بر روی بوم نقاشی ثبت نمایند. این بازی خیره نماینده، به زیبایی زندگی واقعی را با تخیل ترکیب می نماید و به بازیکنان اجازه می دهد دنیای چشم نواز را آزادانه کشف نمایند.

بازیکنان می توانند اسرار را کشف نمایند، نقاشی و عکاسی نمایند و با موجودات جادویی که در این منطقه زندگی می نمایند ارتباط برقرار نمایند و در صورت احتیاج به آن ها یاری نمایند. این بازی صلح آمیز و سرشار از داستان های مجذوب کننده است که در آن اقدامات بازیکنان به شدت بر دنیای اطراف آن ها تأثیر می گذارد. به لطف گیم پلی خلاقانه و ساخت دنیای پیشگامانه، این بازی یک تجربه بسیار سرگرم نماینده برای گیمر های معمولی و یا حرفه ای خواهد بود.

توضیح عکس: با بازی افریکا فرصت سفر به حیات وحش آفریقا در اختیار شما قرار می گیرد.

منبع: روزنامه هفت صبح

منبع: فرادید

به "بازی هایی که شما را در نقش یک عکاس قرار می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی هایی که شما را در نقش یک عکاس قرار می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید