حمودی: صندلی پیکان نیمه بالایی جدول است، نه انتهای جدول، 9 فینال داریم

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، علی حمودی، کاپیتان باتجربه تیم فوتبال پیکان معتقد است که صندلی این تیم در نیمه اول جدول لیگ برتر است و برای رسیدن به صندلیی بهتر کوشش می نمایند.

حمودی: صندلی پیکان نیمه بالایی جدول است، نه انتهای جدول، 9 فینال داریم

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، علی حمودی در گفت وگو با رسانه پیکان گفت: من با خیلی از مربیان و بازیکنان لیگ ارتباط محبت آمیز ای دارم و بارها شنیده ام که گفته اند پیکان نفرات توانمندی دارد و فوتبال خوبی ارائه می نماید. برای آنها عجیب است که چرا چنین تیمی در انتهای جدول به سر می برد، اما در این مقطع موشکافی کردن گذشته چیزی را عوض نمی نماید.

وی اضافه نمود: ما باید با تفکری جدید آماده برگزاری 9 بازی به جامانده خود در لیگ باشیم. به نظر من تک تک بازی های به جامانده برای مان حکم فینال را دارد و پیکان با این پتانسیل می تواند چند پله در جدول لیگ برتر صعود کند. هر چند همین حالا هم معتقدم این تیم با این پتانسیل می توانست اکنون در نیمه بالای جدول قرار داشته باشد، اما یکسری مسائل و اتفاقات و بدشانسی ها باعث شد در عین شایستگی نتایج بدی کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: در خصوص شرایط فعلی تیمش گفت: از ابتدای خردادماه تمرینات آماده سازی ما آغاز شده و همه سخت در کوششند در مدت زمانی که لحاظ شده به حداکثر آمادگی برسند، تمرینات خوبی داشته ایم. پنج بازی تدارکاتی با تیم های خوشه طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، نفت مسجدسلیمان، تیم ملی دانشجویان و شهر خودرو برگزار نموده ایم که سه پیروزی و دو تساوی در این پنج مسابقه به دست آمد.

حمودی گفت: البته هدف ما در بازی محبت آمیز صرفاً کسب برد نبود، اما به هر صورت نشان می دهد شرایط پیکان با کوشش مجموعه باشگاه و بازیکنان بهتر شده است. فردا هم با تیم استقلال ششمین بازی تدارکاتی خود را برگزار می کنیم و امیدارم این بازی از نظر فنی به هر دو تیم یاری کند تا با کیفیت بالاتری آماده آغاز رسمی مسابقات خود در لیگ شوند. مسلماً به عنوان کسی که دو سال در تیم استقلال بازی و دو قهرمانی داشته ایم و اتفاقاً آخرین قهرمانی استقلال در سالی بود که من بازیکن این تیم بودم فردا دیدن دوستان قدیمی برایم جذاب خواهد بود.

کاپیتان تیم فوتبال گفت: از حالا در خصوص اولین بازی ما در آغاز مجدد لیگ نوزدهم سوال می گردد که به نظرم عجولانه است. ما در مسابقه اول باید با صدرنشین لیگ یعنی پرسپولیس بازی کنیم. قطعاً این بازی برای هیچ کدام از دو تیم راحت نیست و پیکان انگیزه های خودش را برای 9 بازی به جامانده خواهد داشت. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم و جا دارد از زحمات آقای گرشاسبی مدیرعامل ورزشی و خوش قلب پیکان و آقای عبدالله ویسی مربی دلسوز و با روحیه تیم تشکر کنم. ان شاءالله بدشانسی ها دست از سر پیکان برداشته و همینطور شاهد بهترین و کم نقص ترین داوری ها در فوتبال کشورمان باشیم تا اینقدر بحث درباره این قشر تحصیلنموده، زحمتکش و محترم مطرح نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حمودی: صندلی پیکان نیمه بالایی جدول است، نه انتهای جدول، 9 فینال داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمودی: صندلی پیکان نیمه بالایی جدول است، نه انتهای جدول، 9 فینال داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید