خبرنگاران فراوری گان سهم فنی وحرفه ای خواهران گناوه در مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، گناوه- خبرنگاران- مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه همپا با دیگر اقشار و گروه های جامعه در برابر بیماری کرونا فراوری گان را در برنامه های خود قرار داده است تا با این اقدام بتواند سهمی در شکست این ویروس منحوس داشته باشد.

خبرنگاران فراوری گان سهم فنی وحرفه ای خواهران گناوه در مقابله با کرونا

مرکز سیار فنی و حرفه ای بندرریگ نسبت به فراوری لباس گان بهداشتی اقدام و در کنار این حرکت جهادی آکادمی های آزاد خصوصی زیرنظر این مرکز مشغول فراوری ماسک و دستکش بهداشتی هستند.

گان های فراوریی این مرکز برای تامین بخشی از احتیاج کادر پزشکی استان بوشهر و شهرستان گناوه پیش بینی شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه اظهارداشت: این مرکز همپا و همگام با دیگر ارگانها و اقشار جامعه در برابر بحران ویروس کرونا پیشقدم و در فنی و حرفه ای سیار بندرریگ با مساعدت خیران درحال فراوری لباس گان بهداشتی برای تامین احتیاجهای کادر پزشکی استان بوشهر و این شهرستان است.

حمیده سراجی اضافه کرد: گان ها پس از فرآیند فراوری بصورت رایگان در اختیار کادر پزشکی بیمارستان های خلیج فارس بوشهر و امیرالمومنین (ع) گناوه قرار می گیرد.

وی گفت: تا به امروز 70 عدد گان در مرکز سیار فنی و حرفه ای بندرریگ تهیه و فراوری که طبق برنامه ریزی انجام شده فردا یکشنبه در اختیار بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر قرار خواهد گرفت.

سراجی ادامه داد: پس از تحویل این میزان گان به بیمارستان خلیج فارس بوشهر که مواداولیه و پارچه آن را خیران بندرریگ تامین کردند، کار فراوری این لباس برای بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه شروع خواهدشد.

رئیس مرکز فنی وحرفه ای خواهران گناوه اضافه کرد: کارآموزان و مربیان فنی وحرفه ای در زمینه فراوری ماسک در دفتر امام آدینه بندرریگ همکاری و مشارکت و هفت هزار عدد تا به امروز بصورت رایگان تهیه و توزیع شد.

وی اعلام کرد: علاوه بر فراوری گان در مرکز سیار فنی وحرفه ای ریگ فراوری ماسک نیز در دستور کار قرار گرفته است.

سراجی به دیگر فعالیت های مرکز فنی و حرفه ای خواهران گناوه در پیشگیری از ویروس کرونا اشاره نمود و گفت: چندین آکادمی آزاد خصوصی خواهران این شهرستان تحت نظارت این مرکز در این امر مشارکت جدی نموده اند.

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران گناوه اعلام کرد: در این ارتباط آکادمی های آزاد بانوی شرقی و مهارت از روزهای اول شیوع ویروس کرونا با تامین مواد لازم توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اقدام به فراوری ماسک و دستکش بهداشتی بصورت رایگان نموده است.

وی گفت: آکادمی مهارت 800 جفت دستکش با یاری 10 کارآموز و بانوی شرقی چهار هزار ماسک با یاری هشت کارآموز تا به امروز فراوری و رایگان در بین کادردرمانی و احتیاجمندان توزیع شده است.

سراجی اضافه کرد: این مرکز با مشارکت آکادمی های آزاد کوشش نموده با این حرکت های نوع محبت آمیز سهمی کوچک در تامین احتیاجهای جامعه و کادر پزشکی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، ایفا نماید.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای خواهران گناوه اعلام کرد: با همدلی و همیاری مردم و زحمات کادر ایثارگر پزشکی هر چه سریعتر ویروس کرونا ریشه کن خواهد شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 2 مرکز فنی و حرفه ای برادران و خواهران است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فراوری گان سهم فنی وحرفه ای خواهران گناوه در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری گان سهم فنی وحرفه ای خواهران گناوه در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید