رضاییان، مغانلو؛ زوج مخوف سپاهان

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، سپاهان در راستای رودست به پرسپولیس در مورد جذب دانیال اسماعیلی فر اقدام به جذب رامین رضاییان نموده است.

رضاییان، مغانلو؛ زوج مخوف سپاهان

رامین رضاییان که فصل گذشته بعد از چند فصل دوری از فوتبال ایران بار دیگر به پرسپولیس بازگشته بود، در ادامه برای فصل نو جایی در برنامه های یحیی گل محمدی به دست نیاورد تا مجبور به جدایی از این تیم گردد.

در شرایطی که در مورد آینده این مدافع راست پا حدس زیادی وجود داشت، در نهایت سپاهان پیروز شد در ادامه جاه طلبی های خود بعد از جذب محمد دانشگر اینبار رضاییان را به اصفهان بکشاند و قراردادش را به امضا برساند.

سپاهان که فصل گذشته شهریار مغانلو را از چنگ پرسپولیس در آورده بود، سال جاری هم بعد از جذب دانیال اسماعیلی فر سراغ رامین رضاییان رفت و باید دید اکنون شرایط به سود کدام مدافع راست پیش خواهد رفت.

برای رضاییان با توجه به ارسال های خاصی که دارد مسلما حضور شهریار مغانلو می تواند یک پوئن مثبت تلقی گردد و باید دید این زوج در فصل نو چه شرایطی را دنبال خواهند کرد. این در حالیست که پرسپولیس همچنان از جذب مهاجم مدنظر یحیی گل محمدی ناکام مانده تا کار برای دانیال نیز سخت به نظر برسد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "رضاییان، مغانلو؛ زوج مخوف سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاییان، مغانلو؛ زوج مخوف سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید