صادقیانی: درک می کنیم که هر تیمی به منافع خودش رأی بدهد

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان گفت: عاقلانه این بود که مسابقات به صورت متمرکز برگزار گردد ولی درک می کنیم که هر تیمی با توجه به منافع خودش رأی بدهد.

صادقیانی: درک می کنیم که هر تیمی به منافع خودش رأی بدهد

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، با توجه به درخواست بعضی از تیم ها مبنی بر تغییر نحوه برگزاری دور برگشت لیگ برتر والیبال، سازمان لیگ، دو روش برای ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال پیشنهاد داد.

در روش نخست، برگزاری مرحله برگشت به صورت رفت و برگشت و پلی آف به صورت متمرکز پیشنهاد شد و روش دوم بر برگزاری مسابقات به صورت متمرکز به میزبانی شهر تهران در دو سالن (هر هفته 3 بازی با استراحت یک روزه و یک هفته استراحت بین هفته ها) بود.

در نهایت هشت باشگاه پاس گرگان، شهرداری گنبد، پیکان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، فولاد سیرجان و شهرداری ورامین به روش نخست رای دادند و 6 تیم فولاد مبارکه سپاهان، سایپا، شهداب یزد، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه و راه یاب ملل مریوان موافق روش دوم یعنی برگزاری دور برگشت لیگ برتر به صورت متمرکز بودند.

آرش صادقیانی، سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ لوازم آشپزخانه گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر مریوان، وجود ویدئوچک و کم شدن سفرهای غیرضروری برای ما بهتر بود که دیدارهای لیگ به صورت متمرکز در تهران برگزار گردد. به این ترتیب، در معرض سویه نو ویروس کرونا هم قرار نمی گیریم و از نظر اقتصادی هم یاری زیادی به ما می گردد.

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان ادامه داد: ما در شهری هستیم که فاصله زیادی تا مرکز دارد. با وجودی که نظر ما در فدراسیون، تصویب نشد اما انعطاف به خرج می دهیم و تمکین می کنیم.

صادقیانی گفت: در ابتدای فصل، شرایط حضور نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه های دنیا تعیین نبود و شرایط هم با الان فرق می کرد. شرکت کردن تیم فولاد در مسابقات دنیای، برنامه ها را تغییر داد. فدراسیون هم به علت همین مسائل از باشگاه ها نظرخواهی کرد. ما در ابتدای فصل به برگزاری مسابقات به روش لیگ ملت ها رأی دادیم ولی مسابقات در نهایت به صورت دوره ای برگزار گردید.

ملی پوش پیشین والیبال ایران توضیح داد: در حالی که حضور تماشاگر در سالن ها ممنوع است و مسابقات نیز فشردگی زیادی دارد، احتمال مصدومیت بازیکنان بالا می رود و کار سخت می گردد. عاقلانه این بود که مسابقات به صورت متمرکز برگزار گردد ولی درک می کنیم که هر تیمی با توجه به منافع خودش رأی بدهد. ما نیز به آن احترام می گذاریم.

صادقیانی در خصوص جابجایی تیمش گفت: مذاکراتی با چند بازیکن داشتیم ولی هنور چیزی قطعی نشده است. ما محدودیت هایی داریم و اگر شرایط مهیا باشد، بازیکنان مورد نظر خود را جذب می کنیم.

رضا یعقوبی

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صادقیانی: درک می کنیم که هر تیمی به منافع خودش رأی بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقیانی: درک می کنیم که هر تیمی به منافع خودش رأی بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید