هتل پنج ستاره امیرکبیر؛ اقامتگاهی شیک و پرطرفدار در کیش

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، هتل پنج ستاره امیرکبیر در جزیره زیبای کیش واقع شده است. این هتل جزو هتل های بسیار مجذوب کننده و تازه تأسیس به شمار می رود و در میان هتل های کیش جهانگرد های زیادی را به سوی خود جذب می نماید.

هتل پنج ستاره امیرکبیر؛ اقامتگاهی شیک و پرطرفدار در کیش

با توجه به این که هتل امیرکبیر دارای معماری لوکس سنتی متعلق به دوره صفویان است، با هر سلیقه ای مناسب بوده و اقامتی خوش برای مسافران رقم می زنند. بعلاوه این هتل به علت قرارگیری در نزدیکی ساحل و خیابان شهریار به مراکز خرید نزدیک است و همین علت سبب گشته تا هواداران زیادی پیدا کند، مخصوصاً مسافرانی که علاقه مند به خرید هستند،

با انتخاب این هتل می توانند از این مراکز انواع وسایل موردنیازشان را تهیه نمایند. بعلاوه با اقامت در این هتل می توانید از جاهای دیدنی جزیره کیش مانند پارک دلفین ها، اسکله بزرگ تفریحی، برج ایفل کیش و چندین جای دیگر بازدید کنید.

هتل امیرکبیر دارای 6 طبقه و 54 اتاق و 154 تختخواب است و به راحتی می توانید در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنید. این هتل زیبا تا فرودگاه بین المللی کیش 12 دقیقه فاصله دارد و برای دسترسی به فرودگاه می توانید از ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان بهره مند شوید.

امکانات عمومی هتل امیرکبیر کیش

از امکانات عمومی ارائه شده در هتل امیرکبیر می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره نمود که در تمامی نقاط آن قابل دسترس است. بعلاوه در این هتل محلی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است تا مسافرانی که از طریق ماشین شخصی سفر می نمایند، خیالشان از بابت ماشین راحت باشد. محوطه هتل را فضای سبز فراگرفته و در هنگام عصر و غروب بسیار تماشایی است. مسافرانی که این هتل را برای اقامتشان انتخاب می نمایند، از خوش رویی کارکنان و نظافت و تمیزی اتاق ها، کیفیت غذا و پذیرایی و دسترسی به نقاط مختلف شهر احساس رضایت دارند.

امکانات تفریحی هتل

یکی از امکانات تفریحی موجود در این هتل استخر شنا است که به صورت سرپوشیده بوده و زمان فعالیت این استخر به صورت چهارفصل است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما کیش و رزرو این هتل خودتان را برای شنا در این استخر آماده کنید. بعلاوه سایر فعالیت های سرگرم نماینده در این هتل سونای خشک و بخار، انواع ماساژ، حمام ترکی است که موردتوجه مسافران زیادی قرار می گیرد و بعد از گشت وگذار و خستگی روزانه در جزیره کیش می توانند خودشان را به ماساژی بی نظیر مهمان نمایند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع واحدهای اقامتی هتل امیرکبیر عبارت اند از اتاق سه تخته، سوئیت لوکس دو نفره، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته دوبل، اتاق کانکت دو نفره. واحدهای اقامتی موجود در این هتل دارای گچ بری های زیبایی هستند و سقف ها و دیوارها زیبایی خاصی دارند. اقامت برای بچه ها زیر 5 سال در داخل واحدهای اقامتی این هتل رایگان است. در داخل اتاق ها می توانید از خدماتی مانند مینی بار، آب رایگان، روم سرویس، کتری برقی، تلویزیون و تلفن، مبلمان، یخچال، کمد لباس و اینترنت وای فای بهره مند شوید. بر اساس قوانین رایج در این هتل ساعت تحویل اتاق ها 14 و ساعت تخلیه 12 ظهر است.

رستوران هتل

در هتل امیرکبیر یک رستوران با پخش موسیقی زنده دایر شده شده است و انواع غذاهای ایرانی و دریایی را در زمان وعده های غذایی ارائه می دهند، بی شک در این رستوران در هنگام سرو غذا لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان همه روزه سرو می گردد. علاوه بر این ها، یک کافی شاپ نیز در لابی این هتل دایر شده که این کافی شاپ شهریار نام داشته و انواع نوشیدنی و خوراکی را برای میهمانان سرو می نمایند.

فاصله هتل امیرکبیر کیش تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا بازار پارس خلیج: 2.5 کیلومتر

فاصله تا شهر باستانی حریره: 2.6 کیلومتر

فاصله تا آب انبار سنتی: 2.8 کیلومتر

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: 2.4 کیلومتر

فاصله تا کشتی یونانی: 9 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل پنج ستاره امیرکبیر؛ اقامتگاهی شیک و پرطرفدار در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پنج ستاره امیرکبیر؛ اقامتگاهی شیک و پرطرفدار در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید