پرخوری در سفر ممنوع

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، در سفر فعالیت زیاد و خوراک خوب داشته باشید

شما در سفر خود ممکن است که به دلیل عدم دسترسی به سوپرمارکت های همیشگی محل زندگی خود و بعلاوه کلاس های آمادگی جسمانیتان، خود را در یک رستوران در حال خوردن غذاهای چاق کننده بیابید. بعلاوه ممکن است که برنامه ریزی منظم و روزانه تان برای ورزش به دلیل حضور در هواپیما یا اتوبوس برای چند ساعت متوالی با اختلال روبرو گردد. مهم نیست که از میان رژیم های گیاه خواری، رژیم های خام خواری، رژیم هایی با کربوهیدرات پایین و رژیم هایی با چربی پایین، کدام مورد را رعایت می کنید؛ در هر حال شانس این که در سفرهای خود مجبور به شکستن این رژیم شده باشید، بسیار زیاد است. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این موضوع بدانیم.

پرخوری در سفر ممنوع

خورد و خوراک خوب در سفرهای زمینی

چندین ساعت متوالی نشستن در ماشین و خوردن غذای فوری در رستوران های بین راهی می تواند اثرات رژیم غذایی شما را با سرعتی باور نکردنی نابود کند. با این حساب چگونه می توان از این چرخه معیوب خارج شد؟ نخستین گزینه این است که فست فودهایی مانند مک دونالد را از میان گزینه های خود خارج کنید. پیش از این که سفر را شروع کنید، یک یخچال سفری را با خوراکی ها و میان وعده های سالمی مانند میوه و سبزی ها خام و ساندویچ های خانگی پر نموده و در طول سفر نیز آن را در فروشگاه های بین راهی با مواردی مشابه پر کنید.

به هیچ عنوان آب معدنی را نباید فراموش کنید (برای صرف جویی در پول و رساندن آسیب کمتر به محیط زیست، بهتر است که دبه های بزرگ آب معدنی را خریداری نموده و در طول راستا تنها بطری شخصی خود را با آن ها پر کنید.)

از رستوران های بین راهی دوری کنید و سعی کنید تا رستوران ها و کافه هایی را پیدا کنید که کمی مستقل تر بوده و سالم تر به نظر می رسند. دیگر گزینه ای که پیش روی شما است این است که از افراد محلی درباره برترین رستوران های شهری که در آن حضور دارید سوال کنید.

برای این که بتوانید در راستا خود رستوران هایی که غذاهای سالم ارائه می نمایند را بیابید، می توانید از نرم افزار همراه VegOut بهره ببرید. این نرم افزار لیستی از رستوران های مخصوص گیاه خواران، وگان ها و حتی رستوران هایی که مخصوص گیاه خواران نیست ولی محیط و غذای آن برای آن ها مناسب است را به شما ارائه می نماید. دیگر نرم افزار مفیدی که می توانید برای سفر خود به کار ببرید، Food Tripping نام دارد. این نرم افزار بازارهای تره بار، غذاخوری های سالم و مراکز عرضه آب میوه و غیره را به شما نشان می دهد.

سعی کنید که به خصوص در سفرهای زمینی بسیار طولانی، حداقل یک بار در طول هرروز برای انجام نرمش و فعالیت های فیزیکی توقف داشته باشید. با استفاده از جی پی اس به آنالیز راستا خود پرداخته و در پی پارک های بزرگ ملی و استانی باشید، مکان هایی که می توانید در آن ها به پیاده روی دست زده و مدت زمانی را به صورت پیاده در شهر جدیدی که به آن رسیده اید سپری نمایید.

فعال ماندن در هتل

هنگامی که هتل خود را انتخاب می کنید، به مواردی مانند وجود باشگاه بدن سازی و استخر در میان خدمات آن ها توجه داشته باشید و با رسیدن به هتل از این خدمات بهره ببرید. بیشتر سایت های رزرو کردن هتل به شما اجازه می دهند که جستجوی خود را به نمایش هتل هایی که امکانات رفاهی برای تناسب اندام را ارائه می نمایند، محدود سازید. اگر هتل شما باشگاه بدن سازی و تناسب اندام ندارد، چرا امکانات خود را به همراه نبرید؟ پیشنهاد ما این است که یک جفت دمبل را در چمدان خود جای بدهید. البته گزینه آسان تر این است که یک وسیله تمرینی کشی یا فنری را به همراه خود برده و یا یک نرم افزار تمرین های فیزیکی (iTRAIN یکی از چندین شرکتی است که برنامه های تمرینی قابل دانلود ارائه می کند) را بر روی تلفن همراه خود دانلود کنید تا بتوانید در اتاق خود در هتل نیز به تمرین ادامه بدهید.

گزینه هایی نیز وجود دارند که برای آن ها نیازی به تجهیزات و فناوری های مدرن نخواهید داشت؛ شما می توانید در هر مقصدی به سراغ دویدن و انجام ورزش هایی مانند حرکت پروانه و اسکات رفتن بروید. حتی می توانید صبح زود از خواب بر خواسته و قبل از راهی شدن برای فعالیت های روزانه خود، دراز نشست بروید. می توانید در هتل خود اتاقی را کرایه کنید که یک آشپزخانه کوچک دارد و یا حتی می توانید به جای رفتن به هتل، یک خانه یا ویلا کرایه کنید تا بتوانید خودتان آشپزی کنید. این امر به شما امکان کنترل بیشتر بر روی رژیم غذایی و صرفه جویی در هزینه غذا را خواهد داد.

منبع: الی گشت

به "پرخوری در سفر ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرخوری در سفر ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید