هند رکورد تازه ای را در ابتلا به کرونا ثبت کرد

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، هند رکورد تازه ای را در موارد جدید ابتلای روزانه به ویروس کرونا به ثبت رساند.

هند رکورد تازه ای را در ابتلا به کرونا ثبت کرد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ لوازم آشپزخانه، به نقل از اکونومیک تایمز، هند امروز، یکشنبه بار دیگر رکورد تازه ای را در ثبت موارد ابتلا به کرونا به ثبت رساند.

بر اساس این گزارش، هند با ثبت 152 هزار و 879 مورد جدید ابتلا، رکورد تازه ای را در موارد ابتلای روزانه به کرونا به ثبت رساند. با این حساب، شمار مبتلایان به کرونا در هند به 13 میلیون و 385 هزار و 805 نفر رسیده است.

همچنین 839 مورد مرگ و میر ناشی از کرونا در هند به ثبت رسیده که این رقم، بالاترین رقم از زمان 18 اکتبر 2020 به شمار می رود. با این حساب، شمار قربانیان این بیماری در هند به 169 هزار و 275 نفر رسیده است.

طبق کزارش نشریه گاردین، هند در حال مبارزه با دومین موج ابتلا به کروناست و بعضی ایالت های این کشور، در حال آنالیز محدودیت های شدیدتر به منظور کاهش شیوع کروناهستند.

لازم به ذکر است هم اکنون هند در صندلی سوم بیشترین موارد ابتلا به کرونا پس از برزیل و آمریکاست. آمریکا با دارا بودن بیش از 31 میلیون، بیشترین موارد ابتلا به کرونا را در میان کشور های دنیا داراست. همچنین شمار قربانیان کرونا در امریکا به بیش از 575 هزار نفر رسیده است.

برزیل نیز با دارا بودن بیش از 13 میلیون 445 هزار نفر، رتبه دوم را در میان کشور های دنیا داراست. شمار قربانیان کرونا در برزیل نیز به 351 هزار نفر رسیده است.

تا کنون بیش از 136 میلیون و 128 هزار و 812 نفر به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، دو میلیون و 941 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هند رکورد تازه ای را در ابتلا به کرونا ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند رکورد تازه ای را در ابتلا به کرونا ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید