واگذاری الکترونیکی زمین در شهرک های صنعتی اصفهان

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان گفت: زمین های شهرک های صنعتی استان اصفهان از ابتدای سال جاری به طور کامل الکترونیکی به متقاضیان و بهره برداران واگذار می گردد.

واگذاری الکترونیکی زمین در شهرک های صنعتی اصفهان

رسول سواری گفت: شهرک های صنعتی استان اصفهان در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و در سال فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین و برای حمایت از شرکت های دانش بنیان، حدود 385 پلاک زمین با کاربری کارگاهی و 35 پلاک زمین با کاربری صنعتی در مساحت های متنوع را برای استقرار شرکت های دانش بنیان در سطح شهرک های صنعتی استان در نظر گرفته است.

به گفته او، بعلاوه حدود 30 پلاک زمین برای ساخت واحد های کارگاهی با مساحت 288 متر مربع را برای شرکت های دانش بنیان استان در نظر گرفته ایم که پس از احداث و تکمیل به صورت استیجاری در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: با توجه به سیاست های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شرکت های دانش بنیان، بهای حق بهره برداری با بیشترین مساعدت در نحوه پرداخت و اعمال تنفس 6 ماهه و مشوق مربوطه دریافت می گردد.

او افزود: این شرکت ها در صورت بهره برداری پیش از موعد نیز مشمول حداکثر 30 درصد مشوق بهای کل حق بهره برداری می شوند.

سواری بعلاوه با اشاره به توسعه ارائه خدمات الکترونیکی و آغاز واگذاری حق بهره برداری از زمین های صنعتی و کارگاهی، گفت: زمین های شهرک های صنعتی استان اصفهان از ابتدای سال جاری بطور کامل الکترونیکی به متقاضیان و بهره برداران واگذار می گردد.

او اضافه نمود:با توجه به تأکید دستگاه های نظارتی و تمهیدات اندیشیده شده، اصفهان به عنوان اولین استان در سال جاری واگذاری زمین صنعتی را به صورت الکترونیکی آغاز کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان ادامه داد: زیرساخت های فناورانه بسیاری برای این کار احتیاج است تا بتوانیم این امکان را فراهم کنیم و سامانه های جی آی اس و نقشه های مرتبط با آن بر روی وب قرارگرفته و بر اساس سایت جی ای اس http://isipo.ir، متقاضیان در هر نقطه از ایران و کشور های جهان می توانند زمین قابل واگذاری را مشاهده و انتخاب نمایند و تا مرحله آخر که انعقاد قرارداد است را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

او گفت: واگذاری الکترونیکی زمین های صنعتی موجب افزایش سرعت، دقت و شفافیت در شرکت شهرک های صنعتی استان شده و هرگونه شبهه ای را در رابطه با نحوه واگذاری زمین های صنعتی به صفر رسانده است.

سواری افزود: سیاست قطعی شرکت شهرک های صنعتی به صفر رساندن خدمات حضوری است و با سیاست گذاری و برنامه ریزی که از سال های گذشته آغاز شده و به طورجدی آن را دنبال می کنیم، زیرساخت ارائه 12 خدمت را آماده شده و به صورت الکترونیکی به متقاضیان ارائه می گردد.

او بیان نمود: پروژه تامین آب صنعتی شهرک صنعتی رنگسازان از دیگر طرح های شاخص این شرکت است که به وسیله پساب تصفیه خانه شهری شهرضا با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال نیز در یکسال گذشته محقق شد.

استان اصفهان بیش از پنج میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد و سهم آن در صنعت کشور 11 درصد، سرمایه گذاری 10 درصد و اشتغال صنعتی 8 درصد و رُتبه آن در طرح های نیمه تمام صنعتی و تعداد معادن کشور، اول و ازنظر ذخایر معدنی دوم است.

این استان با حدود 9 هزار و 500 واحد صنعتی در 76 شهرک و ناحیه صنعتی استان اصفهان، 13 درصد از فراوری ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده است.

منبع:ایرنا

وبلاگ لوازم آشپزخانه اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واگذاری الکترونیکی زمین در شهرک های صنعتی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری الکترونیکی زمین در شهرک های صنعتی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید