دوچرخه سواری

پرتغال در یک روز!

اگر تنها یک روز برای گشتن پرتغال فرصت دارید، این برترین برنامه ای است که می توانید داشته باشید! اگر هم فکر نمی کنید حالا حالاها گذرتان به پرتغال بیافتد، بد نیست سری به این مطلب زده و بازدیدی تصویری از جاذبه های پرتغال داشته باشید!

21 مرداد 1401

پارک شهید چمران یکی از تفرجگاه های شهر ساوه به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پارک شهید چمران یکی از تفرجگاه های شهر ساوه به شمار می رود.

30 خرداد 1401

8 شگفتی ناشناخته طبیعت

شاید شما در ماجراجویی های خود برترین جلوه های طبیعت را دیده باشید ولی دیدنی های طبیعی بسیاری در محیط پیرامون ما وجود دارند که در بین شگفتی های طبیعی قرار می گیرند و بازدید از آن ها می تواند آرزوی هر علاقه مند طبیعت و ماجراجویی باشد. در زیر هشت مورد از این...

26 بهمن 1400

بعد از زایمان سزارین چگونه لاغر شویم؟

شاید فکر کنید که بعد از زایمان و انجام عمل سزارین اندام شما هرگز به فرم قبلی خود برنمی گردد و تناسب قبل از بارداری را نخواهد داشت. اما باید بدانید که با کمی تلاش، صبر و آرامش می توانید به تناسب اندام بعد از زایمان برسید.

12 آبان 1400

10 کار ساده و صمیمی برای تشکر و قدردانی از پدر

پدرها همواره پشتیبان مطمئنی هستند و در شرایط مختلف از ما حمایت می نمایند. اما خیلی از ما هیچ وقت پدرمان را به طور کامل و واقعی نشناخته ایم. معمولا روابط بین پدر و فرزند به صمیمیت روابط بین مادر و فرزند نیست، همین موضوع مانع ایجاد رابطه ای صمیمی و محبت آمیز...

28 اسفند 1399

آشنایی با بهترین و معروف ترین پارک های تهران

تراکم جمعیت در مناطق مسکونی تهران بسیار بالاست، اما با این حال نزدیک به 40 هکتار از مساحت تهران را فضای سبز، بوستان ها و پارک ها تشکیل داده اند .

28 مهر 1399

حمله آمریکایی ها به کنگره با اسلحه های مدرن، عکس

دها تن از معترضان در ایالت میشیگان آمریکا در مقابل ساختمان کنگره این ایالت علیه تداوم تدابیر قرنطینه ای اجرا شده با هدف مقابله با کرونا در ایالت تظاهرات کرده و عده ای از این معترضان اسلحه داشتند.

10 تیر 1399