استارتاپ

باید همه وزارت خانه ها و سازمان ها به یاری آموزش و پرورش بیایند

تهران (پانا) - نماینده مردم نیشابور، زبرخان و فیروزه در مجلس شورای اسلامی جشنواره های دانش آموزی را در جهت استعدادیابی مفید دانست و گفت باید فرهنگ کار گروهی در مدارس تقویت گردد.

11 شهریور 1401

توسعه اقتصاد دیجیتال جزو اولویت های دولت است

سخنگوی دولت نوشت: توسعه اقتصاد دیجیتال و حمایت از جوانان نخبه ایرانی جزو اولویت های دولت مردمی است.

30 دی 1400

چگونه ورودی پیروز به بازار داشته باشیم

شما به نام مدیری که سکان هدایت یک شرکت را در دریای پرتلاطم و پر از رقابت سنگین بر سر جذب مشتریان و بازار ها در دست دارد می توانید با در اختیار داشتن یک مفهوم یا ایده کاری فوق العاده و مستحکم و با اجرای درست و بی نقص به پیروزیت های بزرگی دست پیدا کنید و با...

23 مرداد 1400

کارگاه نصب دستگاه ردیاب خودرو (GPS) بر روی خودرو ها راه اندازی می گردد

رئیس سرای نوآوری فناوری مواد دانشگاه آزاد کرج گفت: راه اندازی کارگاه نصب دستگاه ردیاب خودرو (GPS) بر روی خودرو های شهروندان نیز بزودی کلید خواهد خورد.

11 خرداد 1400

امکان حضور استارت آپ ها درمناقصات بخش فضایی فراهم شد

به گزارش خبرنگاران، مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: تحریک تقاضای بخش دولتی، حمایت و توانمندسازی بخش خصوصی از اولویت هایی است که در تمام برنامه های سازمان فضایی به دنبال تحقق آن هستیم.

15 مرداد 1399

عکس، این هواپیمای هیبریدی می تواند در 2 سال آینده به تسلای آسمان تبدیل گردد

یک استارت آپ هواپیمایی فرانسوی به نام ولت آئرو که در جنوب غربی فرانسه واقع شده و به سرعت در حال پیشرفت در این زمینه است، طراحی نهایی کاسیو 2 خود را منتشر کرد که یک هواپیمای ترکیبی دارای نه سرنشین و یک پیشرانه الکتریکی با سرعت حرکت 250 مایل در ساعت است که...

13 مرداد 1399