ایرانی ها کلاً 1700 پکیج سفر به جام جهانی خریداری کردند

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، خبرنگاران: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از فروش 1700 پکیج جام جهانی از سوی آژانس های مورد تایید اطلاع داد. به گفته پرهام جانفشان، تا به امروز 1200 هایاکارت صادر شده و 500 هایاکارت نیز در حال صادر شدن است.

ایرانی ها کلاً 1700 پکیج سفر به جام جهانی خریداری کردند

به گزارش میراث آریا، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هماهنگی وزارت امور خارجه در حال رایزنی با وزارت امور خارجه قطر برای تسریع در روند صدور هایاکارت برای مسافران ایرانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با اشاره به اینکه وزارت گردشگری در جام جهانی قطر نسبت به جام جهانی گذشته با برنامه تر عمل نموده و 6 آژانس خوش نام و با سابقه در جام جهانی را به عنوان آژانس های منتخب فروش تورهای جام جهانی معرفی کرد، اضافه نمود: دیگر آژانس ها ، باید تحت پوشش این 6 آژانس مادر اقدام به فروش پکیج جام جهانی نمایند.

به گفته جانفشان، از این 6 آژانس منتخب علاوه بر برگزاری کلاس های توجیهی، ضمانت نامه هایی نیز دریافت شده است. او با اشاره به دریافت بعضی شکایت ها از سوی مردم نیز گفت: این شکایت ها عمدتا از سوی افرادی بوده اند که از آژانس های منتخب بلیت تهیه ننموده و خودشان اقدام به خرید و رزرو هتل نموده اند. در این میان، وزارت میراث فرهنگی جوابگوی مسافرانی است که تور خریداری نموده باشند و قصد دارند به وسیله این تورها به کشور قطر بروند.

مدیر کل با اشاره به استقرار یک گروه از سوی این وزارتخانه در فرودگاه امام، توضیح داد: این گروه به عنوان متصدی و هماهنگی امور در فرودگاه حضور دارند که به مردم اطمینان خاطر بدهند که مسئله ای در رفتنشان وجود ندارد.

فروش 1700 پکیج جام جهانی در حالی مطرح می گردد که پیش از این رستم قاسم خانی، وزیر راه و شهرسازی از پیش بینی نموده بود که500 هزار ایرانی به جام جهانی قطر سفر نمایند.

منبع: توریسم آنلاین

به "ایرانی ها کلاً 1700 پکیج سفر به جام جهانی خریداری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانی ها کلاً 1700 پکیج سفر به جام جهانی خریداری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید