باید همه وزارت خانه ها و سازمان ها به یاری آموزش و پرورش بیایند

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، تهران (پانا) - نماینده مردم نیشابور، زبرخان و فیروزه در مجلس شورای اسلامی جشنواره های دانش آموزی را در جهت استعدادیابی مفید دانست و گفت باید فرهنگ کار گروهی در مدارس تقویت گردد.

باید همه وزارت خانه ها و سازمان ها به یاری آموزش و پرورش بیایند

هاجر چنارانی در گفت وگو با پانا ضمن ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش باید تفاهم نامه هایی با بعضی از ارگان ها منعقد کند؛ امروز فنی و حرفه ای و کاردانش ما امکانات ندارند تا مهارت آموزی نمایند.

وی اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش برای نیروهای انسانی تمامی وزارتخانه ها 12 سال زحمت کشیده است بر همین اساس تمامی وزارتخانه ها امروز باید یاری رسان آموزش و پرورش باشند.

نماینده مردم نیشابور، زبرخان و فیروزه در مجلس گفت: امروز سرانه هر دانش آموز در یک سال روزی 2 یا 3 هزار تومان است یعنی به ازای هر دانش آموز، سرانه ریالی که در اختیار ما قرار گرفته، رقم بسیار ناکافی است.

چنارانی با بیان اینکه دغدغه دولت باید به سمت آموزش و پرورش برود، اضافه کرد: جشنواره های دانش آموزی می تواند در جهت استعدادیابی مفید باشد؛ ما باید بر توسعه کار گروهی در مدارس تاکید کنیم.

وی ضمن اشاره به شعار سال و توسعه علوم دانش بنیان در بستر مدارس، اظهار داشت: به نظر می رسد باید سطح استارت آپ ها را کاهش دهیم تا در بستر مدارس، هنرستان و مهدکودک ها قابلیت تدریس پیدا نمایند. اما همه اینها نیازمند این است که برای آموزش و پرورش دغدغه مند باشیم و تعامل با سایر ارگان ها و سازمان ها را در دستور کار داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "باید همه وزارت خانه ها و سازمان ها به یاری آموزش و پرورش بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید همه وزارت خانه ها و سازمان ها به یاری آموزش و پرورش بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید