جدال مدعیان در هفته پایانی لیگ برتر کشتی آزاد

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، رقابت های مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد با جدال مدعیان قهرمانی در استان مازندران به خاتمه می رسد.

جدال مدعیان در هفته پایانی لیگ برتر کشتی آزاد

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر آزاد روز های 19 و 20 آبان ماه با برگزاری دو ملاقات در شهر های قائمشهر و رامسر پیگیری خواهد شد که طبق برنامه ملاقات برگشت انبوه سازان هوتن و پتروپالایش بلیش در قائمشهر و مسابقه برگشت دو تیم بانک شهر و ستارگان ساری در رامسر برگزار می گردد تا تکلیف تیم های صدرنشین در 2 گروه A و B مسابقات تعیین گردد.

رقابت های این هفته علاوه بر جدال رو در روی 4 تیم صعود کننده به علت حضور قهرمانان نامداری چون حسن یزدانی جذابیت ویژه ای خواهد داشت.

طبق اعلام سازمان لیگ رقابت های نیمه نهایی و فینال روز 27 آبان ماه برگزار خواهد شد و باید دید تیم های مدعی از کدام ترکیب برای رسیدن به جام قهرمانی استفاده خواهند کرد. تیم بانک شهر که علاوه بر ملی پوشان داخلی و چند چهره شاخص از زائور اوگویف قهرمان المپیک و دارنده دو مدال طلای دنیا و عباس گادژی ماگومدوف قهرمان سال 2021 دنیا نیز استفاده خواهد نمود اما هنوز از کشتی گیران خارجی 3 تیم مدعی دیگر رونمایی نشده است.

بر اساس برنامه هفته چهارم فردا (19 آبان) در گروه A بین تیم های انبوه سازان هوتن و پتروپالایش بلیش تاکستان برگزار می گردد و مسابقه دوم نیز روز آدینه (20 آبان) در قالب گروه B بین تیم های بانک شهر و ستارگان ساری انجام خواهد شد.

وبلاگ لوازم آشپزخانه ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جدال مدعیان در هفته پایانی لیگ برتر کشتی آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال مدعیان در هفته پایانی لیگ برتر کشتی آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید