ویلموتس باعث توقف در قرارداد سانچز شد!

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، در حالیکه انتظار می رفت فدراسیون فوتبال امروز فلیکس سانچز اسپانیایی را به عنوان سرمربی نو تیم ملی معرفی کند و حتی با توجه به مذاکرات مثبت طرفین و ارسال پیش قرارداد برای این مربی، این انتظار پررنگ تر شده بود، اختلاف طرفین بر سر یک بند، احتمال منتفی شدن حضور سرمربی سابق تیم ملی قطر در ایران را تا حد زیادی تقویت نموده است.

ویلموتس باعث توقف در قرارداد سانچز شد!

ظاهرا فدراسیون فوتبال تمایل دارد تا سرانجام جام ملت های 2023 قطر با سانچز قرارداد ببندد و در صورت رضایت طرفین پس از سرانجام این رقابت ها قرارداد تمدید گردد که این بحث تا به امروز مورد موافقت این مربی اهل کاتالونیا قرار نگرفته و او خواهان امضای قراردادی طولانی مدت با فدراسیون ایران است.

یکی از دلایل تمایل فدراسیون برای امضای قرارداد تا سرانجام جام ملت های 2023 با سانچز، جلوگیری از تکرار اتفاق تلخ قرارداد با مارک ویلموتس است. مسائل مالی و نقص های انتقال پول به حساب یک سرمربی خارجی که فدراسیون فوتبال با آن روبرو است، قدرت ریسک پذیری را از تاج و همکارانش برای امضای قراردادی طولانی مدت تا حد زیادی گرفته است.

مدیران فدراسیون با توجه به تجربه قرارداد ویلموتس خوب می دانند اگر نتوانند 2 ماه از قرارداد سانچز یا هر مربی خارجی دیگری را پرداخت نمایند، این مربی می تواند با ارسال اظهارنامه به فیفا مدعی دریافت کل مبلغ قراردادش گردد.

به همین علت آن ها ترجیح می دهند قرارداد به شکلی بسته گردد که در صورت ایجاد شدن شرایط فسخ یک طرفه قرارداد برای سانچز، خسارت کمتری به او پرداخت گردد و دیگر مجبور نشوند مانند قرارداد ویلموتس که فقط 4 ماه در ایران فعال بود، خسارت سنگینی را پرداخت نمایند.

منبع: فرارو

به "ویلموتس باعث توقف در قرارداد سانچز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس باعث توقف در قرارداد سانچز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید