یوفوها بیشتر به این نقاط سر می زنند ، عکس

به گزارش وبلاگ لوازم آشپزخانه، ایسنا نوشت: نقشه ای که مرکز ملی گزارش یوفوها منتشر نموده است، تعداد موارد مشاهده اشیای پرنده ناشناس(یوفوها) را در استان های آمریکا نشان می دهد.

یوفوها بیشتر به این نقاط سر می زنند ، عکس

داده ها نشان می دهند که بیش از 26 هزار شیء پرنده ناشناس یا یوفو(UFO) طی پنج سال گذشته در آسمان آمریکا پرواز نموده اند.

نقشه ای که از مرکز ملی گزارش یوفوها(NUFORC) به دست آمده است، تعداد مشاهده ها طی پنج سال اخیر را در هر استان آمریکا نشان می دهد که کالیفرنیا با 2661 مورد، فلوریدا و پس از آن نیویورک در صدر قرار دارند.

اگرچه دولت آمریکا هنوز مردم را در خصوص اشیای ناشناس مطلع ننموده است اما استان های صدر لیست، پایگاه های اصلی نیروی هوایی این کشور هستند که معمولا فناوری های نو بالدار را آزمایش می نمایند.

این در حالی است که سه شیء ناشناس پرنده اخیرا بر فراز آلاسکا، کانادا و مونتانا سرنگون شدند و پنتاگون احتمال ارتباط این اشیا با فرازمینی ها را رد نمی نماید.

شیء کشف شده در روز یکشنبه، به عنوان یک ساختار هشت ضلعی بدون سرنشین با قابلیت های نظارتی بالقوه و رشته های متصل به آن توصیف شده است.

یک هواپیمای جنگنده اف-16(F-16)، این شیء ناشناس را منهدم کرد. دو شیء ناشناس نیز در روزهای آدینه و شنبه بر فراز آلاسکا و کانادا منهدم شدند.

یک بالون چینی نیز در چهارم فوریه بر فراز کارولینای جنوبی سرنگون شد. این بدان معناست که نیروی هوایی آمریکا اکنون چهار شیء را در مدت هشت روز منهدم نموده است.

نقشه نشان می دهد که اگر می خواهید یک یوفو را ببینید، باید به کالیفرنیا بروید زیرا مشاهده یوفوها در این استان، از سال 1998 تا به امروز 15 هزار و 457 مورد گزارش شده است. این تعداد ممکن است به دلیل جمعیت زیاد استان نیز باشد.

شیءِ ناشناسِ پرنده(Unidentified flying object) که در فارسی به آن بشقاب پرنده هم گفته می گردد، اصطلاح رایج برای هر پدیدهٔ هوایی است که دلیل آن نمی تواند به آسانی یا بلافاصله به وسیله ناظر شناخته گردد. این اصطلاح را نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، در سال 1952 برای اشیائی که پس از آنالیز دقیق به وسیله محققان و متخصصان، ناشناخته باقی می ماندند ابداع نموده است. هر چند امروزه اصطلاح یوفو اغلب برای توصیف هر گونه شئ ناشناخته پرنده یا معلق در هوا که به وسیله ناظر گزارش می گردد، به کار می رود.

یکی از قدیمی ترین موارد مشاهده یوفوها حادثه رازول است. این حادثه به ماجرای مربوط به رویت یک شیء ناشناس پرنده اشاره دارد که سال 1947 در شهر رازول(Roswell) استان نیومکزیکو رخ داد. روز بعد از وقوع این حادثه، برای اولین و آخرین بار در تاریخ ایالات متحده آمریکا در روزنامه ها خبر پیدا شدن یک بشقاب پرنده منتشر می گردد و این خبر در تمام کشور می پیچد. فردای همان روز، نیروی هوایی ایالات متحده در اطلاعیه ای اعلام می نماید که اشتباه شده و شیء مورد نظر، یک بالون هواشناسی بوده است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "یوفوها بیشتر به این نقاط سر می زنند ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفوها بیشتر به این نقاط سر می زنند ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید