سریال و پخش خانگی

همه چیز درباره رونمایی بنز از غول زیبای 2024 ، عکس

مرسدس بنز پس از انتشار تیزرهای مختلف، از مدل 2024 GLS در 3 تریم عادی، AMG و میباخ رونمایی کرد.تغییراتی جزئی در ظاهر و امکانات خودرو اتفاق افتاده است.

16 فروردین 1402

8 فیلم و انیمیشن لاک پشت های نینجا از بدترین تا برترین

لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان (TMNT) فرانچایزی به شمار میرود که امتحان خود را پس داده است. این قهرمانان ماجراجویی خود در دنیای ابرقهرمانی را در مجموعه کمیک بوکی که در دهه 80 میلادی به وسیله کوین ایستمن و پیتر لرد خلق شده بود، شروع کردند.

3 تیر 1401

رتبه بندی معلمان شامل مربیان مهدکودک می گردد؟

تهران (پانا) - سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک گفت از آنجایی که دوره پیش از دبستان بخش غیررسمی است و عمده پرسنل رابطه استخدامی با وزارت آموزش و پرورش ندارند و در بخش غیر دولتی فعالیت می نمایند، مصوبه رتبه بندی شامل حال مربیان مهدکودک نمی گردد.

2 خرداد 1401

بیژن بنفشه خواه جلوی دوربین مستوران رفت

خبرگزاری خبرنگاران- بیژن بنفشه خواه جلوی دوربین مسعود آب پرور در سریال مستوران رفت.

9 مرداد 1400

10 انیمه برتر به کارگردانی زنان

انیمه از همان ابتدای پیدایش خود تا به حال، همواره به عنوان صنعتی مردانه در نظر گرفته می شده است. تقریبا هر انیمه بازی با اسم هایی چون هایائو میازاکی، ایسائو تاکاهاتا، هیده آکی آنو و ساتوشی کن آشنایی دارد. و البته این اسامی به حق، خالق تعدادی از مهم ترین...

1 تیر 1400

جواد جوادی در بچه مهندس4 ازدواج می نماید ؟

فصل چهارم مجموعه تلویزیونی بچه مهندس به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی سعید سعدی در این شب ها از شبکه دوم سیما روی آنتن می رود و پیش بینی می گردد با استقبال مخاطبان همراه گردد.

19 اردیبهشت 1400

جهانگیر الماسی: در چشم باد نگاهی صادقانه به تاریخ دارد

آی فیلم/ بازیگر سریال در چشم باد همزمان با بازپخش این مجموعه ضمن اشاره به ویژگی های این سریال و پژوهش های آن بیان نمود که این مجموعه روایتی صادقانه از تاریخ داشته است.

18 فروردین 1400

راهنمای ورود به بازار بورس (1)؛ در جمع حرفه ای ها

در گزارش امروز خبرنگاران زندگی، سعی شده است مراحل سرمایه گذاری در بورس برای علاقه مندان به این بازار سودآور به زبان ساده توضیح داده شود. بازدهی بالای بورس تهران نسبت به سایر بازارها، باعث شده بسیاری از افراد برای کاشت سرمایه شان به این بازار مراجعه کنند....

14 دی 1399

پرش زمانی 4 ساله در فصل دوم حکایت های کمال، حضور پررنگ خانواده در جوانی کمال

نویسنده سریال حکایت های کمال گفت: از اول بنا داشتیم پرش زمانی در فصل دو داشته باشیم و از آنجایی که بچه ها هم بزرگ شدند باید فاصله زمانی چهار ساله ای داشته باشیم و همچنین قصه ها باید از فضای نوجوان درآمده و جدی تر شود.

2 مهر 1399

کرونا، ویروس طبیعی یا ساخت شده در آزمایشگاه؟

کرونا ویروسی که دنیا را درگیر خود کرده است، از کجا آمده؟ آیا یک آزمایشگاه اولین بار او را به دنیا آورده یا این ویروس شاخ دار در دل طبیعت متولد شده است؟

17 خرداد 1399