مصالح ساختمانی

منظره پنهانی که شاید راز اهرام را فاش کند

چشم انداز پنهانی که دیگر قادر به دیدن آن نیستیم شاید بتواند راز اهرام را فاش کند. شواهد اندکِ محیطی در خصوص زمان، مکان و چگونگیِ تکامل این چشم انداز های باستانی وجود دارد. باستان شناسان مدتی بر این باور بوده اند که سازندگانِ اهرام مصر ممکن است از...

23 شهریور 1401

هتل پنج ستاره امیرکبیر؛ اقامتگاهی شیک و پرطرفدار در کیش

هتل پنج ستاره امیرکبیر در جزیره زیبای کیش واقع شده است. این هتل جزو هتل های بسیار مجذوب کننده و تازه تأسیس به شمار می رود و در میان هتل های کیش جهانگرد های زیادی را به سوی خود جذب می نماید.

16 شهریور 1401

هتل بوتیک ارسی تبریز

موقعیت مکانی مناسب هتل ارسی، دسترسی آسان به پارک ایل گلی را فراهم آورده است. هتل بوتیک ارسی با معماری و طراحی بی نظیر خود که تلفیقی از جزئیات تاریخی با ظرافتی مدرن و شیک می باشد، اقامتی دلنشین را برای مهمانان به ارمغان می آورد.

14 مرداد 1401

پارک شهید چمران یکی از تفرجگاه های شهر ساوه به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پارک شهید چمران یکی از تفرجگاه های شهر ساوه به شمار می رود.

30 خرداد 1401

عامل ایجاد حیات ممکن است پیش از رسیدن به زمین در غبار کیهانی شکل گرفته باشد

دانشمندان به یافته های تازه ای رسیده اند که نشان می دهد عناصر سازنده حیات ممکن است در غبار کیهانی ایجاد شکل گرفته و سپس به زمین رسیده باشند.

20 اردیبهشت 1401

جان پناه چیست و ضوابط و مقررات جان پناه کدام است؟

از گذشته تا به امروز جان پناه بخش مهمی از معماری بوده است. در واقع جان پناه، بخش محافظ و نرده ای اطراف خانه می باشد که معماران برای جلوگیری از پرت شدن بر روی ساختمان طراحی می نمایند. به علاوه طراحی جان پناه بر روی ساختمان موجب زیبا سازی نمای ساختمان نیز...

4 اسفند 1400

چند علت برای سفر به لیما؛ پرو

چرا باید به مرکز کشور پرو، لیما سفر کنیم؟ برای دانستن این سوال در خبرنگاران همراه ما باشید.

16 بهمن 1400

درخت نمدار و فواید آن

نمدار، درختی است که در خاک غنی از آهک رشد می نماید و خواص دارویی دارد. این درخت که بومی اروپاست، در آمریکا و به صورت پراکنده در جنگل های شمال ایران نیز می روید.

2 آذر 1400

جاذبه های گردشگری مشهد را بیشتر بشناسید

صفای زیارت در شهر مشهدمسافرانی که برای سفر، شهر مشهد را انتخاب می نمایند علاوه بر سفر زیارتی می توانند از جاذبه های گردشگری مشهد برای سیاحت هم استفاده نمایند. قبل از هر چیز همه مسافران با انگیزه زیارت حرم امام رضا (ع) به شهر مشهد می فرایند؛ اما علاوه بر...

11 شهریور 1400

رنگ ها و پوشش های جادویی رنس

با شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، محدودیت هایی در زندگی همه ما پیش آمده و با گذشت بیش از یک سال از همه گیری این ویروس، می توان گفت سبک زندگی تمام مردم جهان تغییر نموده است.

6 اردیبهشت 1400

روش ریش ریش کردن شلوار

انگیزه - مد و پوشاک - این روزها همه افراد می خواهند خوش پوش باشند. خوش پوشی و جذابیت ساده به دست نمی آید، ولی خوش پوشی همواره نیز نیازمند صرف هزینه های گزاف نیست. شما می توانید بدون صرف هزینه، اما با اندکی آموزش، خوش پوشی و جذابیت را از آن خود کنید. در بازار...

4 آبان 1399

قالیباف: می توانیم طی 6 سال آلودگی هوای شهر را به حداقل برسانیم ، نیازمند ارتباط چهره به چهره با مردم هستیم

رئیس مجلس گفت: اینکه برخی منشأ آلودگی ها را پالایشگاه ها و کارخانه سیمان عنوان می کنند صحبتی غیرکارشناسی است. بنده معتقدم با برنامه ریزی تعیین و مدون می توانیم طی 6 سال آلودگی هوای شهر را به حداقل ممکن برسانیم.

8 شهریور 1399