همایشها و نمایشگاه ها

رونیکس؛ از تولد تا رونق بازار ابزار

گفت وگو با محمدرضا رامخو، بنیان گذار برند رونیکس به بهانه روز صنعتبرند رونیکس را به کیفیت و تنوع بی نظیر محصولاتش می شناسند. برندی که توانسته در سال های گذشته با تکیه بر تخصص، استفاده از تکنولوژی روز جهان در ساخت ابزار، شناخت احتیاج بازار، نیروی انسانی...

11 تیر 1402

طی سال گذشته 6 پرتاب فضایی داشتیم

به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درنهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت گفت: یک اتفاق بزرگی که سال جاری رخ داد، آرزویی که شاید در یک و دو دهه گذشته، وجود داشت. به معنای واقعی کلمه پنجره خدمات دولت راه...

1 اسفند 1401

همکاری ناسا و گوگل در پروژه ای دیدنی ، مرور یک قرن دستاوردهای بشر در فضا

ناسا با همکاری گوگل در حال کار روی آرشیوی گسترده است که امکان جستجوی بصری را به کاربران می دهد. این آرشیو، جهانی بزرگ و خیره کننده را در اختیار علاقه مندان به فضا می گذارد.

3 دی 1401

پرتغال در یک روز!

اگر تنها یک روز برای گشتن پرتغال فرصت دارید، این برترین برنامه ای است که می توانید داشته باشید! اگر هم فکر نمی کنید حالا حالاها گذرتان به پرتغال بیافتد، بد نیست سری به این مطلب زده و بازدیدی تصویری از جاذبه های پرتغال داشته باشید!

21 مرداد 1401

خوردن غذا های فرآوری شده به مغز شما آسیب می رساند

نتیجه پژوهشی تازه نشان می دهد که خوردن مواد غذایی فرآوری شده می تواند به مغز آسیب برساند.

16 مرداد 1401

12 استراتژی یادگیری برای افراد پرمشغله

موفقیت پایدار در هر زمینه ای مستلزم یادگیری مداوم است. ناگفته نماند که برای موفقیت در یک شغل یا کسب و کار، فرد باید تقریباً بی وقفه به یادگیری ادامه دهد - کتاب بخواند، در سمینارها و کنفرانس ها شرکت کند و مدام در پی مسئولیت های تازه باشد. اگر هدف شما این...

19 خرداد 1401

جشن نوروزگاهی در سواحل بندر هندیجان برگزار می شود

مدیر اداره میراث فرهنگی و گردشگری صنایع دستی هندیجان از برگزاری جشن نوروزگاهی به منظور ارائه بهتر خدمات به مسافران نوروزی اطلاع داد.

15 خرداد 1401

هدف از ثبت های ملی صنایع دستی دیده شدن هنر هنرمندان است

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: ساماندهی فراوری و ارتقای کسب و کارها، ایجاد زیرساخت ها و بازارهای نو و در مجموع دیده شدن هنر هنرمندان از اهداف بسیار مهم و موکد ما از ثبت های ملی صنایع دستی است.

4 اردیبهشت 1401

اعتبار بخشی به زبانهای اقوام ایرانی باعث وفاق ملی و همگرایی ایرانیان می گردد

ایلنا/ براساس آخرین گزارشات بدست آمده، اعتبار بخشی به زبانهای اقوام ایرانی باعث وفاق ملی و همگرایی ایرانیان می گردد.

31 فروردین 1401

نکونام: برابر مس باید با تمرکز کامل به میدان برویم

تیم فولاد خوزستان فردا در چارچوب جام حذفی به مصاف مس کرمان خواهد رفت.

1 اسفند 1400

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی فاخر ایران در کاخ بلودر اتریش

هم زمان با سفر رئیس جمهوری کشورمان به اتریش، نمایشگاهی از آثار فاخر صنایع دستی ایران به همت معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، و مشارکت بخش خصوصی در محل کاخ بلودر وین برگزار شد.

28 بهمن 1400

سایبرمن واقعی برای یاری به مردم!

شاید شما هم انتظار داشته باشید که سایبرمن ها مثل بعضی از سرسخت ترین دشمنان دکتر هو، انسان ها را تبدیل به یک ارتش اندرویدی نمایند نه اینکه در خانه ها و بیمارستان ها به افراد یاری نمایند. اما ربات جدیدی که به زودی رونمایی خواهد شد نظر شما را تغییر می دهد.

21 بهمن 1400

توجه ویژه به شرکت های فناور و نوآور در ساختار تازه وزارت صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با رویکرد جدیدی که در وزارت صنعت، معدن تجارت ایجاد شده است توجه ویژه به شرکت های دانش بنیان، فناور و نوآور خواهیم داشت.

6 بهمن 1400

تولیدات ما بر حسب تجربه است نه آمار و اطلاعات

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی انتشارات میچکا، فتح الله فروغی در دومین روز از نشست های این انتشارات در باغ کتاب تهران طی گفت وگویی با جعفر توزنده جانی در مورد حمایت های دولتی از ناشران اضافه نمود: تجربه ما نسبت به کشورهایی که سرانه مطالعه...

14 دی 1400

با چند نمونه از مجذوب کننده ترین ربات های سال 2021 آشنا شوید

سال 2021 زمان خوبی برای ربات بودن است؛ زمانی که دنیا شرایط نابه سامانی دارد و ربات ها می توانند زندگی را برای انسان ها ساده تر یا حتی گاهی دلنشین تر کنند. امسال در نمایشگاه CES از ربات هایی برای امن نگه داشتن فضای کار و زندگی، ربات هایی برای سرگرمی و شوخی،...

27 آبان 1400

رهبر کره شمالی: برای مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا باید تسلیحات موشکی خود را توسعه دهیم

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی گفت هدف از توسعه سلاح های موشکی پیونگ یانگ دفاع از خود در برابر دشمنان کشور است.

10 آبان 1400

همایش رهروان رضوی در امامزاده آقامیر(ع) دهدشت

خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد در آخرین روز از ماه صفر و به مناسبت شهادت امام رضا (ع) همایش رهروان رضوی در صحن مقدس امامزاده آقامیر (ع) دهدشت برگزار گردید.

4 آبان 1400

ده موزه برتر زوریخ؛ شهر دیدنی سوئیس، تصاویر

بسیاری از موزه های درجه یک و ممتاز سوئیس در شهر زوریخ یافت می شوند. موزه ملی زوریخ، موزه پول، موزه تراموای زوریخ، موزه فوتبال جهانی فیفا و غیره تعدادی از پرطرفدارترین موزه های زوریخ هستند که از تنوع و جذابیت بالایی برخوردارند. در این مطلب ده مورد از برترین...

19 مرداد 1400

خبرنگاران کنفرانس مطبوعاتی جشنواره کن به تعویق افتاد

تهران- خبرنگاران- کنفرانس مطبوعاتی هفتادوچهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کن با یک هفته تاخیر برگزار می گردد.

23 خرداد 1400

کارگاه نصب دستگاه ردیاب خودرو (GPS) بر روی خودرو ها راه اندازی می گردد

رئیس سرای نوآوری فناوری مواد دانشگاه آزاد کرج گفت: راه اندازی کارگاه نصب دستگاه ردیاب خودرو (GPS) بر روی خودرو های شهروندان نیز بزودی کلید خواهد خورد.

11 خرداد 1400
تعداد: (36)